تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۴۵۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری رقابت‌های آسیایی فولاد در غدیر
چندی پیش خبرهایی مبنی بر کمبودهای متعدد در ورزشگاه غدیر اهواز برای برگزاری بازی‌های آسیایی فولاد خوزستان منتشر کردیم، حال این ورزشگاه در حال تجهیز و آماده‌‌سازی برای برگزاری دیدارهای آسیایی فولاد خوزستان است.

حسین ابن‌قاسم اهواز اظهار کرد: مشکلات اساسی این ورزشگاه نور و اسکوربورد آن بود که این دو مشکل در حال برطرف شدن است.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا این ورزشگاه استانداردهای مورد نظر AFC را داشته باشد، گفت: اسکوربورد این ورزشگاه توسط تیم فولاد خوزستان خریداری شده است و در حال نسص و تست‌های نهایی است.

وی با اشاره به اینکه مشکل اسسی استفاده نکردن از این ورزشگاه مشکل نور در شب بود، افزود: پرژکتورهای مورد نیاز این ورزشگاه در حال نصب است و مشکل روشنایی آن نیز برطرف می‌شود.

فولاد آماده‌تر از همیشه

سرپرست فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان تلاش دارد تا با حفظ آمادگی خود در شرایط کنونی در بازی‌های هفته ششم حضوری فعال داشته و رقیب همشهری خود را با کسب سه امتیاز همراهی کند.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی فولاد خوزستان برای نتایج به دست آمده تلاش زیادی کرده‌اند، افزود: از همه توان فنی و بازیکنان تیم استفاده کرده‌ایم و در این زمینه می‌کوشیم تا روند کسب افتخارات فولاد خوزستان روز به روز ادامه دار شود.

ابن‌قاسم خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان در شرایط کنونی صدر نشین لیگ برتر است و برای حفظ جایگاه خود در جدول رقابت‌ها از همه توان خود بهره خواهد برد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار