تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۵۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخبار برتر فناوری در هفته گذشته؛
از تلویزیون 30 میلیون تومانی تا ...
در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

** تلویزیون منحنی: سامسونگ که چند هفته پیش اولین تلویزیون  با کیفیت قابل انعطاف را معرفی کرده بود. در هفته گذشته حرف هایی برای ورودش به بازار زد. این تلویزیون های 55 اینچی با کیفیت 4K قرار است از چند روز آینده فروش خود را شروع کنند و قیمت ان با پایه 9هزار دلار شروع خواهد شد.



** حمل و نقل اینده: "الون ماسک" نام طرحی جدید است که برای سرعت دادن به سیستم حمل و نقل آینده ساخته شده است. در این طرح بدنه به مانند کپسولی می ماند که مسافران را با سرعت های ماورایی جابه جا خواهد کرد. همچنین این قطارها درون لوله های شیشه ای و موازی با خیابان ها حرکت میکنند.



** جتپک های شخصی: یک شرکت نیوزلندی به تازگی اعلام کرده است که جتپک های شخصی و مخصوص استفاده افراد ساخته است اما این جت ها دارای ممنوعیت های پروازی خاص هستند و هر جایی نمی توان از آن ها استفاده کرد.



** حکمرانی کروم: مرورگر گوگل کروم از روزی که اولین نسخه هایش در اختیار کاربران قرار گرفت توانست خود را به عنوان یم مرورگر خوب نشان دهد و حالا در آخرین آماری که گرفته شده است، این مرورگر با 43 درصد آرا به عنوان محبوب ترین مرورگر در دنیا شناخته می شود. این امار نشان می دهد که فایرفاکس با اختلاف پشت سر این مرورگر در حرکت است.

برچسب ها: فناوری
:
:
:
آخرین اخبار