تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۴۹۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر 12 جان‌ باخته حادثه سقوط وانت‌، در دزفول تشییع شد
پیکر 12 جان‌ باخته حادثه سقوط وانت‌ در دزفول دقایقی پیش با حضور گسترده مردم و مسئولان تشییع شد.

 آئین تشییع پیکر 12 جان باخته حادثه سقوط وانت‌بار به کانال آب در شهرستان دزفول از دقایقی پیش با حضور مردم و مسئولان آغاز شده است.
 
در این مراسم که از روستای سنجر دزفول آغاز شده است مسئولان شهری این شهرستان از جمله فرماندار و امام جمعه دزفول نیز حضور دارند.
 
همچنین جمعیت زیادی از شهرستان دزفول و شهرها و روستاهای اطراف این شهرستان برای حضور در آئین تشییع پیکر جان ‌باختگان این حادثه دلخراش به محل برگزاری مراسم آمده‌اند.
 
قرار است پیکر 12 جان باخته این حادثه پس از تشییع از روستای سنجر به سوی قبرستان بهشت علی(ع) دزفول به خاک سپرده شوند.
 
همچنین آئین یادبود کشته‌ شدگان این حادثه عصر امروز و از ساعت 17 در مسجد قلعه طوق دزفول برگزار می‌شود.
 
در حادثه سقوط یک دستگاه وانت پیکان به کانال آبی در مسیر دزفول که شنبه شب اتفاق افتاد متاسفانه 12 نفر از 13 سرنشین این خودرو به علت خفگی در آب جان خود را از دست دادند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: تشییع ، دزفول
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
شوشتري
|
Sweden
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
0
0
به كليه مردم شريف دزفول اين ضايعه دردناك رو تسليت عرض مي كنم
خداوند به خانواده هاي اين عزيزان صبر عنايت كند
باتشكر
شوشتري
جوکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
0
0
آیا مدیران دزفول که هرکدام دراین حادثه سهمی داشته اند عذاب وجدان دارند ویا خودرا تبرئه می کنند!؟

دزنا ۲۴″ حادثه غم انگیزی برای عده ای از شهروندان دزفول دو روز پیش اتفاق افتاد که منجر به مرگ ۱۲ تن شد، دو روز بعد با جستجوی قربانیان آخرین فربانی یافت شد وجستجو پایان یافت.

ایرنا نوشت : ” هیأتی به سرپرستی مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان روز دوشنبه ضمن بازدید از محل حادثه سقوط وانت بار در کانال آبیاری به بررسی ابعاد این حادثه پرداخت.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان در این سفر ضمن دیدار با خانواده های داغدار این حادثه در روستای ˈقلعه طوق ˈ با اظهار تاسف از وقوع این حادثه و جان باختن تعدادی از هم وطنان گفت: خانواده های داغ دیده حمایت و پشتیبانی می شوند.

مسئولین محترمی که حتی فرصت نکردید به دزفول بیائید آمدنتان هم دردی را دوا نمی کرد اما شاید تسکینی برای بازماندگان بود، اما چه فایده باز هم چندوقت دیگر یک اتفاق این چنین و باز هم دوباره یک پیام و باز هم …

چرا فکر می کنید با فرستادن یک هیئت همه چیز درست می شود، ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند، ۱۲ عزیز که اگر عرض جاده بیشتر بود، اگر جاده محافظ داشت، اگر کانال آب سرپوشیده بود، اگر هر چند متر در کانال راهی برای خروج تعبیه می شد و اما و اگر های فراوانی که دیگر فایده ای ندارد.

اجساد قربانیان این حادثه به خاک سپرده شد و دیگر همه چیز تمام شده است، بله برای شما مسئول عزیز که مقصر شناخته نشدید و و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نشد، همه چیز تمام شده و با یک پیام تسلیت و فرستادن یک هیئت صورت مسئله را تمام شده خواهید دانست، اما آن دخترک ۱۷ ساله ای که باید یک عمر حسرت نداشتن پدر را بخورد و آن عزیزانی که فرزاندان برادران و خواهران خود را از دست داده اند یک عمر باید این کابوس را با خود به همراه داشته باشند.

این حادثه ای نیست که برای اولین بار در این منطقه اتفاق افتاده باشد، این کانال و جاده تا بحال جان تعداد زیادی از ساکنین این منطقه را گرفته است اما چون هربار یک یا دو نفر بوده اند صدای آن در همین منطقه مانده و به گوش شما مسئولین نرسیده است، اما چه فایده اگر به گوشتان هم می رسید باز هم فایده ای نداشت، چرا که بعید به نظر می رسید کاری انجام دهید.

چطور امکان دارد برای جابجایی این مقدار عظیم آب مهندسی دقیقی صورت بگیرد و به بهترین نحو کانالی ایجاد شود اما به فکر ایمنی و جان افراد نبوده باشید، مگر این کانال آب ، برای رفاه حال کشاورزان و افراد منطقه احداث نشده است،

آیا ایمنی و جان افرادی که در اطراف این کانال زندگی می کنند برای شما کوچکترین اهمیتی دارد؟ اگر دارد ببینیم چقدر طول خواهد کشید تا امنیت این جاده و کانال برای اهالی ایجاد خواهد شد.

جاده ای که اهالی از آن بعنوان جاده مرگ یاد می کنند و سالها است که به این نام معروف شده، دست همت شما مسئولین را می طلبد و کاری کنید منتظر حادثه بعدی نباشید، جان مردم چه در اینجا و چه در اهواز و چه در تهران مهم است اگر این حادثه در تهران اتفاق می افتاد آیا با کمتر از عوض شدن حداقل یک وزیرمردم داغدار راضی می شدند.

اما چون اینجا کسی صدایش در نمی آید فقط با فرستادن یک هیئت و عرض تسلیت همه چیز تمام خواهد شد کمی به خود بیائیم و برای جان افراد احترام و اهمیتی قائل شویم، چرا که فلسفه وجودی شما مسئول عزیز خدمت به همین مردم عزیز است که بی توجهی و احمال در ایمنی جاده و کانال جان تعداد زیادی از هموطنان مان را گرفته است.

به نظرشما مقصر این حادثه فقط راننده متوفی بود چون جان خودرااز دست داده ودیگرزبانی برای دفاع از خود ندارد !؟

آیا مدیران دزفول که هرکدام دراین حادثه سهمی داشته اند عذاب وجدان دارند ویا خودرا تبرئه می کنند!؟و کلیه مسئولین اعم از راهنمایی ورانندگی بخاطر نبود علائم رانندگی و … اداره راه وترابری بخاطر سهل انگاری درنصب گارد ریل وخط کشی جاده و سازمان برق بخاطر نصب نکردن روشنایی و آبفا به خاطر دلایل دیگر تبرئه می شوند ومقصرنیستند !؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
0
0
دلم به حال خودم میسوزد که این حادثه جلوچشم خودم اتفاق افتاددرمدت۱ دقیقه همه غرق شدندتنها دختره خودشه نجات دادچون همه همدیگر راگرفته بودند کاری از دست من برنیامد شرمنده ام
از بستگان جان باختگان هستم
اگر همه مردم اون منطقه غرق بشن تواون کانال مسولین کاری نمی کنند براشون اهمیتی نداره
:
:
:
آخرین اخبار