تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۴۴۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود فاضلاب به رودخانه بهمنشیر متوقف می‌شود
مجری طرح فاضلاب آبادان گفت: با اجرای شبکه فاضلاب سلیچ غربی آبادان از ورود فاضلاب به رودخانه بهمنشیر جلوگیری می‌شود.

احمد حسن‌زاده  با اشاره به وجود یک هزار و 200 مشترک فاضلاب در این منطقه افزود: در زمان حاضر فاضلاب آنان به شیوه سنتی و از طریق جویهای باز و شبکه آب‌های سطحی به رودخانه بهمنشیر می‌ریزد.

وی اظهار کرد: منطقه سلیج غربی نخستین منطقه‌ای در سطح استان است که شبکه جمع آوری فاضلاب آن از محل عواید حاصل از فروش اوراق مشارکت‌های مردمی اجرا می‌شود.

حسن‌زاده با اشاره به اجرای 52 درصدی شبکه نوین دفع فاضلاب در آبادان و واگذاری 400 انشعاب در منطقه سلیچ غربی تصریح کرد: اجرای این سیستم علاوه بر حذف ورود فاضلاب این منطقه به رودخانه بهمنشیر، سبب ارتقای شاخص‌های بهداشتی، پایداری در بهره‌برداری و افزایش سطح خدمات رسانی به مشترکان می‌شود.

مجری طرح فاضلاب آبادان یادآور شد: در راستای ارتقای شاخص بهره مندی از خدمات پیشرفته فاضلاب در مناطق محروم تاکنون بیش از هشت هزار متر از شبکه فاضلاب منطقه محروم سلیچ غربی آبادان اجرا شده که این امر موجب افزایش رضایتمندی مشترکان از خدمات فاضلاب شده است.

حسن‌زاده گفت: با توجه به احداث خطوط اصلی دفع فاضلاب شهر آبادان امکان اتصال همزمان شبکه‌های فرعی و انشعابات جدید کار شده به شبکه نوین دفع فاضلاب وجود دارد که واگذاری 400 اشتراک به مشترکان منطقه سلیچ غربی در همین راستا صورت گرفته است.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: بهمنشیر ، فاضلاب ، آبادان
:
:
:
آخرین اخبار