تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۳۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آيت‌الله موسوي‌جزايري:
شبكه‌هاي ماهواره‌اي مخرب‌تر از مواد مخدر
نماينده خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در همايش تخصصي «ماه خدا، راه خدا» از تاسيس يك شبكه ماهواره‌اي ديني با نام حضرت اميرالمؤمنين(ع) خبر داد.

 آيت الله سيد محمدعلي موسوي جزايري در اين همايش كه امروز، چهارشنبه (12 تيرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار كرد: خداوند ماه مبارك رمضان را ماه دعوت به ضيافت الهي قرار داد و حبيب خود حضرت پيامبراكرم(ص) را مامور دعوت مردم به اين ضيافت كرد و ماه رمضان به عنوان ماه فرصت‌ها نام گرفت.

وي به آثار مخرب مصرف مواد مخدر بر جوامع اشاره كرد و افزود: اين پديده بسيار خانمان‌سوز است ولي وجود شبكه‌هاي ماهواره‌اي نامناسب خطري بس بيشتر از مواد مخدر دارد. بيش از يك هزار شبكه عربي براي ضربه زدن به ما تاسيس كرده‌اند و ما چه داريم جز دو شبكه عربي العالم و الكوثر ولي آيا مي‌توان جواب هزار شبكه را با يك شبكه داد؟

نماينده ولي فقيه در خوزستان عنوان كرد: تاثير مخرب برخي شبكه‌هاي ماهواره‌اي قطعا بيشتر از تاثير مواد مخدر است. اين شبكه‌هاي ماهواره‌اي بوق شياطين و گمراه‌كننده هستند كه از كلمه اول تا كلمه آخر ظلالت و گمراهي و فساد و تباهي است و جوانان ما را نابود مي‌كنند.

آيت‌الله موسوي جزايري گفت: اكنون ما در مقابل چه داريم؟ معتقدم كه از اوجب واجبات است كه ما هم شبكه ماهواره‌اي ديگري داشته باشيم ولي بر سر دو راهي قرا گرفته‌ايم كه آيا ماهواره داشته باشيم يا نداشته باشيم؟

وي ادامه داد: به دنبال اين موضوع تصميم گرفته شد شبكه‌اي عربي‌زبان تاسيس شود كه به اين منظور اقدامات لازم در كشور ما انجام شده است و لازم است اين شبكه در كشور ديگري تاسيس شود كه كشور عراق به اين منظور انتخاب و اقدامات اوليه براي اين كار انجام شده و اميد است به زودي اين شبكه راه‌اندازي شود.

نماينده ولي فقيه در خوزستان گفت: با راه‌اندازي اين شبكه عربي، جواب هزار شبكه عربي عليه ايران را خواهيم داد. در برابر اين همه تهاجمات دشمن، خداوند به ما موهبت‌هايي داده است؛ از جمله ماه رمضان و ليالي قدر را قرار داده كه امكانات وسيعي به شمار مي‌رود كه در اختيار ماست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار