تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۳۴۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه سرقت تاسيسات نورپردازي پل‌ها و جزيره‌هاي كارون
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اهواز از خسارات ناشي از تخريب و سرقت كابل‌هاي برق در نورپردازي‌هاي سطح شهر گله كرد.

ارسلان شهني اظهار كرد: يكي از مشكلات در زيباسازي شهر اهواز، تخريب اماكن عمومي شهري توسط شهروندان يا ونداليسم در سطح شهر است كه سرقت هم به اين تخريب افزوده شده و شهرداري را در زمينه نگهداري فضاي عمومي و نورپردازي با مشكل مواجه كرده است.

وي افزود: متاسفانه تخريب تاسيسات شهري به ويژه نورپردازي‌ها در پل‌هاي هلالي، چهارم، پنجم و هفتم اهواز حتي با وجود نگهبان در دو سمت پل‌ها، را شاهد هستيم. اين موارد در لحظات كوتاه غفلت نگهبانان اتفاق مي‌افتد و نمونه بارز آن در جزيره‌هاي رودخانه كارون است كه نورپردازي درختچه‌هاي موجود در اين جزيره‌ها كه زيبايي خاصي در شب به وجود مي‌آورد با سرقت مكرر كابل‌هاي برق تاسيسات اين نورپردازي‌ها، تخريب شد و شهرداري مجبور به جمع‌آوري اين نورپردازي‌ها شد.

شهني گفت: در اين تخريب و سرقت‌ها بيش از 200 ميليون تومان خسارات در يكي دو سال گذشته وارد شده است كه اين هزينه‌ها تنها در بخش نورپردازي‌ها بوده است.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اهواز بيان كرد: با توجه به اين‌كه اين نورپردازي‌ها و زيباسازي‌ها با عوارض خود شهروندان تهيه و جزو اموال عمومي شهر است، انتظار مي‌رود شهروندان احساس مسئوليت بيشتري داشته باشند و از اموال خود حفاظت و حراست كنند و خرده افرادي هم كه اقدام به تخريب اين اموال مي‌كنند از سوي شهروندان مورد سرزنش قرار گيرند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
0
2
تمنا دارم اينقدر پول خرج زيباسازي شهر نكنيد چون بعضی ها در اهواز لايق همچين كارهايي نيستند شما ببينيد ايستگاههاي اتوبوسي كه توي اتوبان گلستان زديد به چه روزي در اوردند
:
:
:
آخرین اخبار