تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۳۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخذ مجوز سه رشته جديد در دانشگاه صنعتي دزفول
معاون آموزشي دانشگاه صنعتي جندي‌شاپور دزفول از اخذ مجوز 2 رشته در مقطع كارشناسي‌ارشد و يك رشته در مقطع كارشناسي در اين دانشگاه خبرداد.

دكتر محمدرضا شريفي اظهارداشت: شوراي گسترش آموزش‌عالي در جلسه اخير با راه اندازي رشته‌هاي‌ مهندسي برق- قدرت و مهندسي عمران – آب در مقطع كارشناسي‌ارشد و فيزيك مهندسي در مقطع كارشناسي به‌ترتيب با ظرفيت 6، 6 و 40 نفر در اين دانشگاه موافقت كرد.
 
وي با بيان اين‌كه پذيرش دانشجو در رشته‌هاي مقطع كارشناسي‌ارشد تنها از بين داوطلبان مرد انجام مي‌شود، افزود: سهميه پذيرش دانشجويان دختر و پسر در رشته‌ فيزيك مهندسي به‌طور يكسان 50 درصد است.

معاون آموزشي دانشگاه صنعتي جندي‌شاپور دزفول خاطرنشان كرد: نخستين دوره پذيرش دانشجو در اين رشته‌ها از مهرماه انجام مي‌شود.

شريفي با اشاره به تحصيل يك‌هزار و 700 دانشجو در 17 رشته در اين دانشگاه، اظهارداشت: با اخذ مجوز اين رشته‌ها، تعداد رشته‌هاي فعال دانشگاه به 20 رشته رسيد و پيش‌بيني مي‌شود ظرفيت دانشجويي نيز به 2 هزار نفر افزايش يابد.

وي همچنين از برنامه دانشگاه براي اخذ مجوز رشته‌هاي رياضي‌محض-جبر در مقطع كارشناسي‌ارشد و مهندسي‌كامپيوتر-نرم‌افزار در مقطع كارشناسي‌ خبرداد و افزود: پيش‌بيني مي‌شود اين رشته‌ها از سال آينده در دانشگاه راه‌اندازي شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار