تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۴۳۳۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور مداح مشهور برای حمایت از مربی منشوری
یک مداح مشهور با حضور در یک باشگاه صنعتی، بار دیگر حمایتش از یک مربی منشوری را اعلام داشت تا این شخص متخلف بتواند در فوتبال فعالیت داشته باشد.
در شرایطی که تلاش ها بر این است تا فوتبال به سمت پاکی حرکت کند، برخی اشخاص به شکلی نامعین در عکس این جریان فعالیت می کنند. در این بین، در یک باشگاه صنعتی، وضعیت به شکلی بغرنج درآمده که نگرانی بسیاری را موجب شده است.

یک مربی منشوری که مدت ها امکان فعالیت در فوتبال را نداشت، این روزها مدام به این باشگاه صنعتی رفت و آمد دارد. وی که تلاش می کند تا هدایت این تیم را برعهده گیرد، روز گذشته با یک مداح مشهور عازم دفتر مدیرعامل شد. این دو فشار زیادی را بر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره وارد کرده اند تا بتوانند به این خواسته برسند.
این باشگاه و مدیرانش که اخباری درباره نحوه فعالیتشان به گوش می رسد، در تلاش هستند تا به هر نحوی، این مربی منشوری را جذب کنند. در این راستا، امکان ایجاد ارتباط با این مداح نیز فراهم شده است. البته، مشخص نیست چه عاملی موجب نزدیکی یک مداح به مربی منشوری شده است.

موضوع فعالیت مربیان منشوری در باشگاه های صنعتی به معضلی تبدیل شده است. آنها که امکان فعالیت به دلیل تخلفاتشان را نداشته اند، با روش های متعدد به این مجموعه ها می پیوندند. به نظر می رسد ضروری است تا نهادهای نظارتی در این باره با دقت بیشتری عمل کنند.
برچسب ها: فوتبال ، منشوری ، مربی ، مداح
:
:
:
آخرین اخبار