تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۴۳۲۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانیه آرش افشین پس از جدایی از فولاد
آرش افشین پس از جدایی از فولادخوزستان و پیوستن به سپاهان اصفهان، بیانیه ای صادر کرد.
 در این بیانیه آمده است:

"خدا را بابت هر آنچه به من عطا نموده است، شاکر می باشم و سپس از مجموعه خوب باشگاه فولاد خوزستان و زحمات بی دریغ هیات مدیره، آقای صیاد نژاد، رییس هیات مدیره و مدیریت خوب باشگاه جناب آقای دهکردی که واقعا مانند پدری دلسوز و زحمتکش ما را زیر پر و بال خود نگه داشت و همیشه مشوق جوانان می باشد و توانسته است با مجموعه ای کم نظیر از تیم های پایه، با هدف خدمتگزاری و تربیت بازیکن، در جهت اعتلای فوتبال ایران گام بر دارد، کمال تشکر را دارم و نیز جا دارد از زحمات و تلاش های مربیان سابق خود آقایان میرسالاری و لوکا بوناچیچ و نیز به صورت ویژه از آقای مجید جلالی و همچنین حسین فرکی که فصل خوبی را با ایشان سپری نمودم و عذرخواهی از این که نتوانستم ایشان را در فصل جاری همراهی نمایم، تشکر ویژه ای داشته باشم. همچنین از هواداران و مردم خوب و خون گرم خوزستان که همیشه من را مورد حمایت خود قرار می دادند و از مجموعه اداری، سرپرستی، پزشکی و پشتیبانی باشگاه فولادخوزستان، سپاسگزاری می کنم و آرزوی محقق شدن اهداف آن ها را از خداوند متعال دارم.

به هر حال زندگی ورزشکاری ایجاب می کند که محیط های مختلفی را در زندگی ورزشی خود تجربه کنم و باری به اندوخته های خود بیفزایم که یقینا این مهاجرت ها صرفا جهت پیشرفت خود ورزشکار می باشد.

سپاهان تیم بزرگ و پرافتخاری در ایران و آسیا می باشد و امیدوارم با حضورم در این تیم بتوانم کمک ناچیزی به این تیم کنم. جا دارد از سایر تیم های لیگ برتر ایران و به خصوص استقلال تهران و آقایان امیری و قلعه نویی که خواهان جذب من بوده اند، تشکر کنم. من به علت پاره ای از مشکلات که در میان گذاشتیم، نتوانستم در معیت آن ها باشم. به هر حال برای استقلال تهران در ادامه رقابت های باشگاه های آسیا آرزوی موفقیت و پیروزی را دارم."



مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
0
1
افشين اصلا"تعصب خوزستاني ندارد تيم فولاد را در وسط راه رها كرد وبخاطر پول بيشتر وخوش خدمتي به سپاهاني ها رفت .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
0
1
افشين نيازي به تشكر وعذرخواهي نيست پول هاي سپاهان كه تعصب رانمي شناسد
:
:
:
آخرین اخبار