تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۳۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قطعی برق در گرمای 50 درجه آبادان

از شب گذشته تاکنون، برق منطقه شرکتی کوی بهار ایستگاه هشت آبادان قطع شده است و ساکنان این منطقه پر جمعیت را در گرمای 50 درجه کلافه کرده است.

  از شب گذشته تاکنون، برق منطقه شرکتی کوی بهار ایستگاه هشت آبادان قطع شده است و ساکنان را کلافه کرده است.

با توجه به اینکه ساعتی از روز گرمای هوا در خوزستان به بالای 50 درجه هم می‌رسد قطعی چند دقیقه‌ای آب و برق واقعا مردم را سردرگم و کلافه می‌کند.

در گرمای نزدیک به 50 درجه هم اکنون هوای شهرستان با وجود نبود کولر مردم منطقه شرکتی ایستگاه هشت شهرستان واقعا به دردسر افتاده‌اند.

یکی از ساکنان این منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دیشب از شدت گرمای هوا خواب به چشممان نیامد.

وی که ساکن ایستگاه هشت کوی بهار است عنوان کرد: امروز هم تا ظهر سر کار بودم و زمانی که به منزل برگشتم متوجه شدم همچنان برق قطع است.

این شهروند آبادانی تصریح کرد: البته خانواده‌ام هم که از دیشب تاکنون در منزل بوده‌اند گواهی همین امر را می‌دهند.

وی در پایان از مسئولان مرتبط خواست در فصل تابستان قطعی‌های برق را هر چه بیشتر کنترل و نظارت کنند.

البته در تماسی که با رئیس اداره برق شهرستان گرفته شده عنوان شده است با مسئولان اداره برق شرکت نفت هماهنگ می‌شود و هر چه سریع‌تر در راستای رفع مشکل شهروندان در ایستگاه هشت کوی بهار اقدام خواهد شد.

مرجع / فـارس
برچسب ها: قطع ، برق ، آبادان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
محمد
|
China
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
0
1
آقا ما هم ایستگاه 11 هستیم خودمون هم 24 ساعت برق نداشتیم میدونیم مردم ایستگاه 8 چی میکشن.هم هوا گرمه هم مردم همکاری نمیکنن بابا آهن تو این گرما سرخ میشه یکم همکاری کنیم کمتر مصرف کنیم بخدا خودمون راحت میشیم.اطلاع رسانی خبرگزاری فارس رو تحسین میکنم خوشا به غیرت خبرنگاران این خبرگزاری که مشکلات مردم آبادان سربلند و جهانی رو اعلام میکنن.با تشکر از همه خبرنگاران با غیرت و مومن
:
:
:
آخرین اخبار