تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۳۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گرمای پایدار تیر در خوزستان
معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان اعلام كرد: دماي هوا از ديروز تا امروز تغيير چنداني نكرده است و پیش بینی می شود گرمای خوزستان در روزهای آینده به میزان فعلی پایدار باشد.

عليرضا غلامپور اظهاركرد: نقشه‌هاي هواشناسي نشان مي‌دهد در لایه میانی جو زبانه پر ارتفاع جنب حاره‌ای با تغییراتی نه چندان قابل‌توجه بر روی کشور قرار گرفته است، در نقشه‌های سطح زمین نیز تقویت جزیی زبانه کم‌فشار مشاهده می‌شود.
وي ادامه‌ داد: بر همين اساس در 24 ساعته آينده، آسمان مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی صاف همراه با غبار محلی و وزش باد قابل‌ملاحظه، مناطق مرکزی و غربی صاف گاهی همراه با غبار محلی و بعضا توام با وزش باد قابل‌ملاحظه، آسمان مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی صاف بعضا همراه با غبار محلی و گاهی توام با وزش باد قابل ملاحظه و مناطق ساحلی و جنوبی صاف همراه با غبار محلی و گاهی توام با وزش باد قابل‌ ملاحظه پيش‌بيني مي‌شود.
معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: دماي هواي اهواز حداكثر 45 درجه سانتي‌گراد و حداقل به 30 درجه سانتي‌گراد خواهد رسيد.
وی افزود: روز گذشته نیز آبادان با 47 و ايذه با 21 درجه سانتي‌گراد به ترتيب گرم‌ترين و خنك‌ترين نقاط استان گزارش شده‌اند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: گرما ، خوزستان ، هواشناسی
:
:
:
آخرین اخبار