تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۳۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هافبک فصل گذشته استقلال به فولاد پیوست
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: عباس محمدرضایی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران بعد از انجام مذاکره با مسئولان این باشگاه به تیم فولاد خوزستان پیوست.
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: عباس محمدرضایی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران بعد از انجام مذاکره با مسئولان این باشگاه به تیم فولاد خوزستان پیوست.حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فولاد هم اکنون در اردوی سرعین اردبیل است و خود برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و رقابت های پلی آف جام باشگاه های آسیا آماده کند. پیش از این نیز یک اردوی تدارکاتی در شهرستان بروجرد انجام شد و کادر فنی به خوبی توانست قدرت تیم برای فصل آینده را به صورت دقیق ارزیابی کند.



ابن قاسم با اشاره به اینکه اغلب بازیکنان شاخص فصل قبل این تیم قرارداد خود را تمدید کرده‌اند، افزود: در مدت اخیر قرارداد بازیکنانی چون عبداله کرمی، سروش رفیعی، مهدی نوری، ارشاد یوسفی، امید خالدی، بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی، دو بازیکن بزریلی فولاد و ایوب والی تمدید شده و مذاکره برای تمدید قرارداد سایر بازیکنان فولاد برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و پلی آف جام باشگاه های آسیا ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این تیم پیش از این مهدی بدرلو از تیم فوتبال صبای قم به صورت رسمی با عقد قراردادی به فولاد خوزستان پیوست، عنوان کرد: در ادامه جذب بازیکنان جدید، عباس محمدرضایی که سابقه حضور در باشگاه های صبای قم، سایپا کرج، فجرسپاسی و استقلال تهران را دارد، پس از برگزاری یک جلسه با سیف الله دهکردی، مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با امضای قراردادی به عضویت این تیم درآمد تا سرخ پوشان اهوازی را در سیزدهمین دوره از لیگ برتر و همچنین مسابقات جام باشگاه های آسیا همراهی کند.

  عباس محمدرضایی متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ است. در فصل ۸۸-۸۹ در تیم صبای قم در ۲۹ بازی که برای این تیم انجام داد هشت گل به ثمر رساند و دو کارت زرد نیز دریافت کرد.

این بازیکن در فصل ۸۹-۹۰ پیراهن باشگاه سایپا را بر تن کرد و در ۲۹ بازی که برای این تیم انجام داد و زدن هشت گل و دادن یک پاس گل نیز در آمار این بازیکن دیده می شود. وی در سال دوم خود به همراه سایپا موفق به زدن پنج گل و ارسال چهار پاس گل داشته است.

محمدرضایی پس از جدایی از سایپا به فجرشهیدسپاسی پیوست و در این تیم موفق به زدن سه گل در ۱۰ مسابقه شده است. وی همچنین دو پاس گل نیز به همبازیان خود داده است.

این بازیکن پس از فجرسپاسی  و از آغاز نیم فصل دوم به استقلال تهران پیوسته و کارنامه قابل قبولی در تیم داشته است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار