تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۴۰۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قالیباف وارد زنجان شد / عکس

محمد باقر قالیباف که برای دیدار مردم، به استان زنجان سفر کرده، دقایقی قبل وارد این شهر شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

زنجانی ها که از دقایق ابتدایی صبح امروز در ورودی شهر منتظر قالیباف بودند، با ورود وی شعار «صل علی محمد یاور رهبر آمد» دادند.

در بین استقبال کنندگان خانواده های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی نیز حضور دارند.

خودروی حامل قالیباف هنگام ورود به بخش اصلی شهر توقف کرد تا وی وارد جمع هواداران خود شود و با آنها گفت و گو کند و به ابراز احساساتشان پاسخ دهد. جمعیت نیز با شعار «فرزند نصر و والفجر اینک جهادی دیگر» از او استقبال کردند.

یکی از حاضران چفیه خود را به گردن قالیباف انداخت.

قالیباف هم اکنون در مسیر گلزار شهدای زنجان قرار دارد تا مثل همیشه، ابتدا به رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کند. 

...2

قالیباف هم اکنون در «بهشت فاطمه» شهر زنجان حضور دارد. وی با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدا اداي احترام کرد.

صدها نفر از مردم زنجان قالیباف را  با شعارهای «همسنگر شهیدان خوش آمدی به زنجان» و «ای یادگار مردان، تو و خون شهیدان» همراهی می کنند.

قالیباف بر مزار شهیدان باقری، اشتری، رستمی ، احمد خانی، بهمن اسکندری، بیات حاضر شد و به قرائت فاتحه پرداخت. همچنین قالیباف بر مزار آیت الله سید مجتبی موسوی از علمای شهر زنجان نیز حاضر شد. 

پدر و مادر برخی از شهیدان شهر زنجان در گلزار شهدا با قالیباف گفت و گو كردند و به وی خوش آمد گفتند.

...3

قالیباف تا دقایقی دیگر با امام جمعه زنجان دیدار می کند و سپس در مسجد جامع شهر با مردم سخن خواهد گفت.

قالیباف به صورت زمینی و با یک خودروی سمند به زنجان رفته است.

...4

محمد باقر قاليباف لحظاتي قبل با حضور در منزل برادران شهيد رضايي با خانواده اين دو شهيد بزرگوار زنجاني ديدار و گفت و‌گو كرد. منزل برادران شهيد رضايي در محله اسلام‌آباد زنجان قرار دارد و خانواده اين شهيدان با نصب پلاكاردي در ابتداي اين محله، از محمدباقر قاليباف استقبال كردند. همچنين پدر شهيدان رضايي به همراه جمعي از شهروندان زنجاني در بدو ورود قاليباف به محله اسلام آباد، به استقبال وي آمدند و  خوش‌آمد گفتند.

قاليباف در اين ملاقات با سه بردار، مادر و پدر شهيدان رضايي در فضايي صميمانه گفت‌وگو كرد و از آنها درباره چگونگي شهادت شهيدان رضايي پرسيد. پدر اين دو شهيد بزرگوار نيز ضمن بيان خاطراتي از حضور فرزندان خود در جبهه‌هاي دفاع مقدس، نحوه شهادت آنها را به فاصله يك سال در جبهه‌ها روايت كرد.

همچنين برادر شهيدان رضايي گزارشي از وضعيت محله اسلام‌آباد زنجان به عنوان يكي از محله‌هاي مستضعف كه بيشترين شهيد و جانباز زنجاني را تقديم انقلاب اسلامي كرده است بيان كرد و خطاب به قاليباف گفت: ان شاء الله در دوره رياست جمهوري حضرتعالي نگاه ويژه‌اي به چنين مناطقي در جنوب شهر زنجان داشته باشيد.

قاليباف نيز در اين ديدار گفت: امروز توفيق شد تا در خدمت پدر شهيدان رضايي به عنوان يك رزمنده و بزرگ خود حضور داشته باشيم و خانواده شهدا را زيارت كنيم. اميدواريم ما به عنوان همسنگران و همرزمان فرزندان شما بتوانيم خدمتي بر اساس فرهنگ جهاد و شهادت انجام دهيم كه باعث سربلندي اسلام و انقلاب شود.

همچنين يكي ديگر از برادران شهيد كه جانباز شيميايي بالاي 70 درصد است نيز در اين ديدار حضور داشت و براي دقايقي با قاليباف گفت‌وگو كرد. قاليباف در هنگام خروج از منزل شهيدان رضايي در جمع تعداد ديگري از پدران شهداي زنجان قرار گرفت و با آنها به گفت و گو پرداخت.

قاليباف تا دقايقي ديگر با حضور در دفتر آيت‌الله شيخ علي خاتمي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهر زنجان با وي ديدار و گفت‌وگو خواهد كرد. 

:
:
:
آخرین اخبار