تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۴۰۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خادم:
انتخابات برگزار شود رئیس می شوم
رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: اگر انتخابات برگزار شود کار مشکلی برای رسیدن به ریاست فدراسیون کشتی نخواهم داشت.
امیررضا خادم درباره ثبت نام برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: فکر نمی‌کنم قرار باشد انتخاباتی برگزار شود و بیشتر به نظر می‌رسد هدف، دلیلی غیر از این موضوع باشد. با توجه به صحبت‌ها و محبتی که اعضای مجمع و رؤسای هیئت‌های کشتی استانی و اهالی کشتی نسبت به بنده دارند، اگر انتخابات برگزار شود کار مشکلی برای رسیدن به ریاست فدراسیون کشتی نخواهم داشت.

وی ادامه داد: هر چند معتقدم در هیچ زمانی شاهد انتخابات به معنای واقعی در فدراسیون‌های ورزشی نبودیم و تصور نمی‌کنم در این نوبت هم چیزی متفاوت از آن را شاهد باشیم. البته هر چند که انتخابات به معنای واقعی انجام نشده و بیشتر شاهد انتصابات بوده‌ایم، اما نفراتی که منصوب شده‌اند نسبت به افرادی که امروز سکان ریاست فدراسیون‌های دیگر را در دست دارند افراد خوبی بودند و قابلیت مناسبی داشتند.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی تصریح کرد: اگر در شرایط عادی انتخابات برگزار شود با توجه به اجماعی که در اهالی کشتی می‌بینم مشکلی برای قبول این مسئولیت نخواهم داشت. اگر این مسئولیت به من سپرده شده و انتخاب شوم مانند گذشته که کارنامه کاری من در بخش‌های مختلف مشخص است، بدون حاشیه کار خواهم کرد و وظیفه و مسئولیتی که قبول کرده‌ام، با توجه به شرایط حاضر کشور، حداقل کاری است که می‌توانم انجام دهم.

خادم افزود: اگر هم امکان خدمت و شرایط برای حضور من فراهم نبود، هیچ اعتراضی نخواهم کرد چون ورزش به خصوص کشتی مهمتر از بود یا نبود افراد است. مانند سال 80 که به عللی که غیرفنی بود عذر مرا از فدراسیون کشتی خواستند و اعتراضی نکردم، صحنه را ترک می‌کنم. از هر کسی هم که انتخاب شود حمایت خواهم کرد؛ سعی می‌کنم اگر این امکان برای ورود فراهم شد، به مسئولیتی که قبول می‌کنم، پایبند باشم.

خادم درباره اینکه آیا چراغ سبز وزارت ورزش را برای ثبت نام دریافت کرده است یا نه گفت: قرار نیست انتخاباتی برگزار شود و چراغ سبزی نشان داده نشده است؛ البته اگر انتخاب شوم مطمئناً نظر وزارت ورزش بوده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار