تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۳۷۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال دورتموند - بايرن در بوندس ليگا
 در حالي که 3 هفته به رويارويي 2 غول آلماني در فينال ليگ قهرمانان اروپا باقي مانده، بوندس‌ليگا نيز شاهد رويارويي آنها خواهد بود.

بورسيا دورتموند و بايرن مونيخ در ديدار هفته سي و دوم بوندسليگا مقابل هم قرار خواهند گرفت.

اين رويارويي در حالي است که بايرني‌ها با اختلاف 20 امتيازي، صدر جدول رده بندي را در اختيار دارند و قهرماني خود را هم قطعي کرده‌اند. آنها با قهرماني خود در حالي که 6 هفته به پايان رقابت‌ها باقي مانده بود، اين دربي بزرگ را بدون تاثير در قهرماني کرده تا تنها در حد يک دربي بزرگ باقي بماند.

 بدين ترتيب «وست فالن اشتاديون» شاهد ديداري خواهد بود که درست 22 روز ديگر در ورزشگاه ومبلي و در قاب فينال ليگ قهرمانان اروپا تکرار خواهد شد.

دورتموندي‌ها که در آخرين ديدار خانگي خود رئال مادريد را با نتيجه 4 بر يک شکست داده‌اند، با اعتماد به نفس فوق العاده‌اي پا به اين ديدار خواهند گذاشت.

از سوي ديگر بايرن مونيخ در 14 ديدار پيشين خود در بوندسليگا، 14 پيروزي پياپي را ثبت کرده و مي‌تواند آن را به رکورد 15 ديدار نيز برساند.

ديدار رفت نيز با تساوي يک بر يک در آليانس‌ آره‌نا به پايان رسيده بود.

با توجه به اينکه ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا 3 هفته ديگر برگزار خواهد شد، به نظر نمي‌رسد هيچ کدام از مربي بخواهند دست خود را براي يکديگر رو کنند. از اين رو حدس زدن ترکيب نخست اين 2 تيم براي اين ديدار بسيار سخت خواهد بود.

گفتني است اين ديدار فردا (شنبه) و از ساعت 21 به وقت تهران آغاز خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار