تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۳۶۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وعده حضور در تيم‌ملي به بازيكن فولاد توسط يك تيم ليگ‌برتري!
سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان خبر از پيشنهاد يكي از تيم‌هاي پايتخت‌نشين ليگ برتر به بازيكن تيمش را داد و گفت: كار اين تيم به حدي رسيده كه قول حضور در تيم‌ملي را به بازيكن ما داده است.
 
حسين ابن‌قاسم اظهاركرد: اين افراد و باشگاه‌هايي كه در حال صحبت با بازيكنان ما هستند، بدانند كه به در بسته مي‌كوبند و ما تمركزمان براي بازي با استقلال به هم نخواهد خورد.
 
وي ادامه‌داد: ما با بازيكنان خودمان صحبت كرده‌ايم و آن‌چه را كه لازم بوده به آن‌ها گفته‌ايم و مي‌دانيم هر باشگاهي كه با آن‌ها تماس بگيرد، به ما خبر مي‌دهند.
 
سرپرست تيم فوتبال فولاد‌خوزستان بيان‌كرد: ما يكي از تيم‌هاي بزرگ كشور هستيم كه در مصاف با ديگر تيم‌هاي بزرگ كشور خوب ظاهر شده‌ايم و عملكرد خوبي نيز داشته‌ايم؛ ما حتي سابقه شكست استقلال در آزادي را نيز داريم.
 
وي اضافه‌كرد: استقلال يكي از تيم‌هاي بزرگ ايران و آسيا و داراي بازيكنان باتجربه‌اي است به همين دليل ما براي آن‌ها احترام خاصي قائل هستيم.
 
ابن‌قاسم افزود: به دليل فاصله زيادي كه بين ديدارهاي‌مان در ليگ به وجود آمده است، برگزاري چند ديدار تداركاتي را در دستور كار قرار داديم. در يكي از اين ديدارها برابر يادآوران شلمچه با حساب 5 بر يك به پيروزي رسيديم. در ديداري ديگر نيز از ساعت 17 و 30 دقيقه دوشنبه در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف تيم بزرگسالان نفت آبادان مي‌رويم تا مانند استقلال از نظر آمادگي در شرايط خوبي قرار بگيريم.
 
وي درباره وضعيت مصدومان و محرومان تيم گفت: خوشبختانه تاكنون هيچ مصدوم و محرومي براي اين ديدار نداريم و تمام نفرات‌مان را براي ديدار با استقلال در اختيار داريم.
 
به گزارش ايسنا، تيم فوتبال فولاد‌خوزستان در هفته سي‌وسوم رقابت‌هاي ليگ برتر كشور از ساعت 17 و 45 دقيقه روز يكشنبه (پانزدهم ارديبهشت‌ماه) در اهواز ميزبان استقلال تهران است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار