تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۶۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛
شکست سنگین بارسلونا برابر بایرن مونیخ + فیلم
تیم فوتبال بایرن مونیخ در یک شب فراموش نشدنی موفق شد با پیروزی رویایی 4 بر صفر برابر بارسلونا انتقام شکست 4 سال پیش را از کاتالان ها بگیرد و در آُستانه صعود مجدد به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.
در اولین بازی از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری حساس تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه مملو از تماشاگر آلیانز آره‌نا میزبان بارسلونای اسپانیا بود که این دیدار در پایان با نتیجه دور از انتظار 4 بر صفر به سود تیم بایرن به پایان رسید تا کاتالان‌ها در یک قدمی حذف از این مسابقات قرار بگیرند. اطلاعات و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا را در اینجا ببینید.


بایرن مونیخ با درخشش توماس مولر که روی هر چهار گل تیمش تاثیر مستقیم داشت توانست بارسلونا را چهار بر صفر ببرد و عملا از حالا خود را در فینال ببیند.
گل‌های دوم و سوم بایرن بسیار بحث‌برانگیز بودند و داور به احتمال فراوان در آنها اشتباه کرد، اما تردیدی نیست که بایرن تیم برتر میدان بود و نمایشی بسیار بهتر از بارسا داشت و شایسته برد بود.

در این بازی بایرن مونیخ با ترکیب نویر، لام، بواتنگ، دانته، آلابا، مارتینز، شواین اشتایگر، روبن، مولر، ریبری و گومز به میدان رفته بود و بارسلونا نیز ویکتور والدز، دنی آلوز، پیکه، بارترا، جوردی آلبا، ژاوی، بوسکتس، اینیستا، آلکسیس سانچز، لیونل مسی و پدرو رودریگز را در ترکیب اصلی خود داشت.

در این دیدار ابتدا توماس مولر در دقیقه 25 روی پاس دانته با ضربه سر دروازه بارسا را باز کرد و بایرن را پیش انداخت. نیمه نخست با برتری یک بر صفر بایرن به پایان رسید.


در 45 دقیقه دوم بایرن باز هم دست به حمله زد و در دقیقه 49 ماریو گومز در موقعیتی مشکوک به آفساید گل دوم بایرن را وارد دروازه بارسا کرد.


بارسلونا در شبی که مسی بسیار کم فروغ ظاهر شد با این گل هم به خود نیامد و این بایرن مونیخ بود که بازی را در دست گرفته بود و حملات خطرناکی روی دروازه بارسا تدارک می دید تا اینکه در دقیقه 73 آرین روبن روی حرکت انفرادی خود در محوطه جریمه با ویکتور والدز تک به تک شد و توپ را به تور دروازه بارسا جسباند تا بایرن 3 بر صفر پیش بیفتد. البته در این صحنه خطای سد کردن مولر روی آلبا محرز بود.


اما این پایان کار نبود و توماس مولر که مصدوم هم شده بود در دقیقه 82 بازی شب رویایی خود را تکمیل کرد و گل چهارم را برای باواریایی ها به ثمر رساند.


بارسا تلاش کرد گلی بزند اما در حقیقت این بایرن بود که خطرناک‌تر بود. در هر حال بازی با نتیجه چهار بر صفر به پایان رسید و بارسلونا برای رسیدن به فینال باید بزرگ‌ترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را در نوکمپ رقم بزند؛ آن هم مقابل بایرن که این روزها در آسمان‌هاست و با این پیروزی شانس بسیار بالایی دارد تا برای دومین سال پیاپی در فینال رقابتهای لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

  در دیگر دیدار این مرحله از ساعت 23:15 امشب (چهارشنبه) دورتموند در خانه خود میزبان رئال مادرید خواهد بود.

:
:
:
آخرین اخبار