تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۳۶۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف جسد زن جوان در سد زياران
سرپرست جمعيت هلال احمر شهرستان آبيک از کشف جسد يک زن جوان در سد زياران خبر داد.

چگيني افزود: گروه امداد و نجات و جستجوگر جمعيت هلال احمر از مبدأ ورودي حدود سه کيلومتر بالاتر از سد زياران به جستجوي جنازه زن جوان پرداختند که البته مسئولان آتش‌نشاني، اداره امور آب، راه و شهرسازي و نيروهاي انتظامي و قضايي حضور داشتند.

اين مسئول ادامه داد: جنازه زن جوان از 21 فروردين ماه جاري تا روز گذشته در آب بوده که در دو مرحله آب سد تخليه شد و با کمک نيروهاي امدادي جنازه زن جوان پيدا شد.

سرپرست جمعيت هلال احمر شهرستان آبيک خاطرنشان کرد: البته جنازه زن جوان در داخل آب سد کشف شد و ديگر به جستجوي دو قلاده سگ نرسيد.

چگيني اذعان داشت: يک تيم غواصي و يک قايق هم از جمعيت هلال احمر استان قزوين در عمليات جستجو براي کشف جنازه حضور داشتند.

سرپرست جمعيت هلال احمر شهرستان آبيک فنس‌کشي اطراف سد زياران را ضروري دانست و تصريح کرد: پيش از ورودي سد زياران اگر چند دريچه يا مانع گذاشته شود، مي‌توان از ورود موجود در داخل دريچه از همان ابتدا جلوگيري کرد.

چگيني ادامه داد: با قطعي آب سد نيز کشاورزان معترض مي‌شوند که براي خارج کردن انسان بايد ساعت‌ها آب قطع شود.

وي عنوان کرد: طبق بررسي صورت گرفته نظير اين اتفاق نخستين و آخرين بار هم نخواهد بود چرا که سال‌هاي گذشته نيز چنين اتفاقاتي در سد زياران رخ داده است.

اين مسئول بيان داشت: به دليل خوش آب و هوا بودن و توريستي بودن منطقه زياران، اين منطقه مسافران و گردشگران زيادي را براي استراحت و تفريح به سمت خود جذب مي‌کند.

سرپرست جمعيت هلال احمر شهرستان آبيک افزود: اقدامات پيشگيرانه پيش از وقوع حادثه در سد زياران ضروري است که مطلوب است با رفع مشکلات فني و فنس‌کشي دور سد و مسير آب بتوانيم از بروز حوادث تلخ در اين سد که از رودخانه پايين دست به داخل سد هدايت مي‌شود، جلوگيري کنيم.

منبع/ روزنامه ابتکار
برچسب ها: کشف جسد ، سد
:
:
:
آخرین اخبار