تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۶۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خودکفایی سپاه در پیشرفت های علمی
علی رزمجو در نشستی خبری به مناسبت روز تاسیس سپاه اظهار داشت: امروز سپاه به مرحله خودکفایی و پیشرفت‌های علمی، فناوری و تجهیزات و آموزش‌های لازم برای انجام ماموریت رسیده است.

وی افزود: سپاه مظهر دفاع مکتبی مبتنی بر ارزش‌های الهی بوده و این دفاع به نقطه اوج خود رسیده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: سپاه خیزهای بلندی در عرصه‌های علوم اسلامی و انسانی در دانشگاه و در مراکز علمی و دانشکده‌های مربوط به خود برداشته است.
رزمجو با بیان اینکه توانمندی‌های بسیار بالایی از نظر علمی و فناوری داریم، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با استقرار در جزایر و سواحل کل خلیج فارس از تنگه هرمز و اروند اقتدار قابل توجه و بی‌نظیری خلق کرده است.

وی گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با داشتن نیروهای انسانی با تجربه متعهد و متخصص و آموزش دیده و سازماندهی شده در کنار تجهیزات مدرن و پیچیده‌ دارای آمادگی بسیار بالایی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با وجود تجهیزات مدرنی همچون انواع شناورهای هجومی موشک انداز، اژدرافکن، مین ریز و یگان‌های پروازی تفنگدار و سامانه‌های پهباد و انواع موشک‌های ساحل به دریا با بردهای مختلف و داشتن سیستم‌های شنودی، دارای آمادگی بسیار بالایی است.

رزمجو افزود: منطقه دوم از اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی در جغرافیای استان بوشهر برخوردار است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: منطقه دوم نیروی دریایی دارای تجهیزات و نیروی انسانی است که دقت و سرعت عمل بسیار بالایی در دفاع از خلیج فارس دارند.


منبع/ جوان آنلاین
:
:
:
آخرین اخبار