تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۳۴۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته سی‌ویکم لالیگا/
پیروزی مقتدرانه غول‌های اسپانیا + فیلم
رئال‌مادرید و بارسلونا در هفته‌ سی‌ویکم لالیگا کار راحتی برابر حریفان خود داشتند و با نتیجه‌ مشابه سه بر صفر به پیروزی رسیدند.
سی‌ویکمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا با پیروزی پرگل و مشابه تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در خانه حریفان پیگیری شد. نتایج و جزئیات کامل و جدول رده بندی لالیگا را در اینجا بینید.

شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها با نتیجه 3 بر صفر در خانه میزبان خود ساراگوسا به پیروزی دست پیدا کرد.

اولین گل آبی‌واناری‌های کاتالونیا را تیاگو آلکانتارا در دقیقه 20 به ثمر رساند و کریستین تیو در دقیقه 39 اختلاف را به 2 گل افزایش داد. تیو بارسلونا را 3 گله کرد وقتی برای دومین بار در دقیقه 53 دروازه حریف را گشود. در این بازی که همچون بازی قبلی کاتالان‌ها در لالیگا خبری از لیونل مسی در ترکیب اصلی تیم نبود، اریک آبیدال دفاع چپ فرانسوی تازه به میادین بازگشته از دقیقه 78 به میدان رفت و جای آدریانو را گرفت. بارسلونا با سه امتیاز این بازی 81 امتیازی و یک گام دیگر به تصاحب عنوان قهرمانی لالیگا نزدیک‌تر شد.

فیلم گلهای این دیدار

در دیگر بازی مهم شب گذشته رئال مادرید، تیم دوم جدول رده‌بندی نیز با 3 گل اتلتیک بیلبائو را شکست داد. پیروزی کهکشانی‌ها در سن مامس خیلی زود استارت خود و آن در دقیقه دوم بازی بود که کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید گلزنی کرد. کریس خود و تیمش را در  دقیقه 68 دو گله کرد. گونسالو ایگواین نیز در دقیقه 76 تیرخلاص را به قلب باسکی‌ها شلیک کرد تا کهکشانی‌ها از بابت تثبیت جایگاه‌شان در رده دوم جدول رده‌بندی اطمینان حاصل کنند.

فیلم گلهای این دیدار

شب گذشته 2 دیدار دیگر نیز برگزار شد که در آنها این نتایج رقم خورد:

اتلتیکومادرید 5 - گرانادا 0
گل‌ها: دیگو کاستا (4)، فالکائو (27 و47)، رائول گارسیا (63) و فیلیپه لوئیس (70)

رایو وایکانو 0 - رئال سوسیه‌داد 2
گل‌ها: ایمانول آخیرتکس (6 و14)

هفته سی‌ویکم لالیگا امشب با برگزاری یک دیدار به پایان خواهد رسید که طی آن مایورکا میزبان سلتاویگو است. در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، بارسلونا با 81،‌ رئال مادرید با 68 و اتلتیکومادرید با 65 امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

:
:
:
آخرین اخبار