تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۳۴۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی برند ساخت اصفهان به بازارهای جهانی
رئیس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان گفت: هنرها و صنایع دستی مخصوص استان اصفهان قرار است در قالب طرحی با عنوان " برند ساخت اصفهان " ( MAID IN ISFAHAN) به بازارهای جهانی راه یابد.

غلامعلی فیض اللهی گفت: طرح ایجاد ساخت برند اصفهان طرح خوبی است که توسط نمایندگان اتاق بازرگانی ارائه شده اما مهمترین بخش ارائه این طرح، عملیاتی کردن آن است.
 
وی گفت: باید تشکیلاتی با حضور فعالان صنایع دستی استان، اتحادیه ها و معاونت صنایع دستی و دانشگاهیان ایجاد شود تا درباره راهکارهای آن تصمیمات کاربردی گرفته شود وگرنه این شعارها بسیار بزرگ هستند و سالهای گذشته هم چنین وعده هایی داده شد.
 
 
فیض اللهی بیان کرد: از آنجا که ۶۵ درصد از محصولات صنایع دستی کشور در استان اصفهان تولید می شود، برای اولین بار این طرح برای اصفهان در نظر گرفته شد با این حال اکنون در روزهای اول سال نمی توان گفت که سرانجام این طرح چقدر عملیاتی می شود.
 
 
طرح ایجاد ساخت برند اصفهان در بیست و ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شده است. معرفی این برند به بازارهای جهانی و داخلی در جهت توسعه تولید محصولات متنوع ساخت اصفهان و توسعه برندهای فعال برای جذب گردشگران داخلی و خارجی از جمله اهداف ارائه این طرح است.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار