تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۳۴۲۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هوشنگ نصیرزاده:
AFC استقلال را محروم نمی‌کند
کارشناس داوری با اشاره به اتفاقاتی حاشیه‌ای که تماشاگران استقلال در دیدار برابر الهلال عربستان به وجود آوردند، گفت: طبق قوانین، کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال را محروم نخواهد کرد.
هوشنگ نصیرزاده، در خصوص پرتاب ترقه و نارنجک در دیدار استقلال و الهلال عربستان و احتمال محرومیت نماینده کشورمان در بازی‌های بعدی گفت: احتمال محرومیت برای استقلال وجود ندارد چرا که بازی متوقف نشده بود و توقف موقتی صورت گرفت. بر اساس قوانین در صورتی که یک بازی تعطیل شود محرومیت برای تیم خاطی در نظر گرفته می‌شود ولی در اتفاقاتی که در دیدار سه شنبه شب رخ داد این توقف موقتی صورت گرفته است.

وی از احتمال جریمه نقدی باشگاه استقلال خبر داد و خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال را با جریمه نقدی مواجه می‌کند ولی رقم آن فعلا مشخص نیست و باید دید ناظر بازی چه گزارشی را به AFC ارایه می‌کند و آنها نیز چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.

این کارشناس درباره نحوه قضاوت مالک عبدالبشیر توضیح داد: داوری مشکلی نداشت و تنها وقت‌های اضافی که این داور در نظر گرفت قابل تامل است. به نظرم دست کم باید 9 دقیقه وقت اضافی می‌گرفت چرا که فقط 4 دقیقه خودش بازی را قطع کرد. این تنها نکته مهم دیدار استقلال و الهلال بوده است. در خصوص بحث هایی که پیرامون خطای امیرحسین صادقی روی بازیکن کره ای انجام داد هم باید عنوان کنم این خطا کارت زرد نداشت چرا که روبروی بازیکن کره ای چندین یار استقلالی حضور داشتند و صادقی تنها نبوده است. بنابراین ندادن کارت زرد دوم به این بازیکن تصمیمی درست بوده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار