تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۳۴۱۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جواب کوبنده به مصاحبه‌‌ احتمالی خطیب
دبیر پیشین فدراسیون کشتی گفت: پس از مراسم دیروز تودیع و معارفه به حسن رنگرز گفتم که به خطیب متذکر شود چنانچه مصاحبه‌ای علیه من داشته باشد پاسخ سنگینی دریافت خواهد کرد.
عارف ربطی اظهار داشت: خیلی تلاش کردم تا از طریق مجمع عمومی فدراسیون یا رئیس مجمع حکم برکناری‌ام را دریافت کنم اما متاسفانه شرایطی رقم خورد که این امر میسر نشد تا اینکه دیروز(دوشنبه) ابلاغ جدیدی از خطیب دریافت کردم و با حضور در مراسم تودیع و معارفه رسما از مسئولیتم کنار رفتم.

وی در پاسخ به اظهارات خطیب که گفته بود ربطی را به خاطر نشاط اداری برکنار کردم، افزود: طلبکاران فدراسیون کشتی شبانه‌روز دنبال خطیب بودند آن وقت من نشاط اداری را خراب کردم؟ باور کنید اگر در فدراسیون نبودم پیش از جام جهانی تهران بلوایی به پا می‌شد که همه چیز را تحت تاثیر خودش قرار می‌داد. شاید خطیب درست می‌گوید؛ اتفاقا حکم مشاوره و عضویت در هیئت رئیسه را به این دلیل از خطیب نپذیرفتم چون نمی خواستم با حضور مجددم در فدراسیون کشتی نشاط اداری را بر هم بزنم.

ربطی  ادامه داد: دیروز به رنگرز گفتم تا به خطیب یادآور شود چنانچه پس از این جابه‌جایی مصاحبه‌ای از خطیب ببینم چنان جواب سنگینی به او می‌دهم که دیگر نتواند در فدراسیون کشتی بماند.

دبیر پیشین فدراسیون کشتی در مورد درگذشت محسن پودنکی نیز گفت: ما در مجموعه فدراسیون کشتی هر آنچه در توان داشتیم برای پودنکی انجام دادیم اما باور کنید خیلی از درخواست‌های او از دست ما ساخته نبود و در حد و توان مالی فدراسیون تعریف نشده است. ما حتی با وزارت ورزش نیز نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم اما متاسفانه رسیدگی خوبی نشد. برای این قهرمان بزرگ و بااخلاق کشتی ایران طلب مغفرت و آمرزش دارم و برای همسر مهربان و فداکارش آرزوی صبر جمیل می‌کنم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار