تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۳۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترابيان: يحيي انتقادها را به جان مي‌خرد
 مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حرف‌هاي رهبري‌فرد را شنيده‌ام اما فوتبال آنقدر ارزش ندارد مقابل دوستم بايستم.


رضا ترابيان پس از انتقادهاي بهروز رهبري‌فرد از وي و گل‌محمدي گفت: من با بهروز خاطرات بسيار خوبي را در پرسپوليس و فوتبال داشته‌ام و او يکي از بهترين رفيق‌هاي من است. حرف‌هاي او را شنيده‌ام اما فوتبال آنقدر ارزش ندارد که مقابل دوست عزيزم بايستم و جواب او را بدهم.

وي افزود: من مطمئنم اگر بهروز انتقادهاي غني داشته باشد که به پرسپوليس کمک کند قطعاً يحيي آن را به جان مي‌خرد و حتي از آن استفاده مي‌کند. در کل هر پيشکسوتي که انتقادهايي را براي کمک به پرسپوليس داشته باشد يحيي مي‌پذيرد. البته انتقادهايي که براي پرسپوليس مفيد باشند.

وي در پاسخ به سئوالي که چرا بيشترين انتقاد را رهبرِ‌ي‌فرد پس از پروين، گل‌محمدي و حسيني از کادر فني پرسپوليس انجام مي‌دهد گفت: طبيعي است سرمربي که با فردي که راحت‌تر کار مي‌کند آن را انتخاب مي‌کند. حتماً الان هم همين بوده اما من باز هم تأکيدم اين است که هيچ وقت جواب رفيق‌هاي قديمي را نمي دهم.

مربي قرمزپوشان در خصوص برگزاري فينال جام حذفي و زمان آن گفت: به نظرم اگر بعد از ليگ، فينال جام حذفي برگزار شود بهتر است تا همه در شرايط مسابقه باشند.

ترابيان در پايان در پاسخ سئوالي که وظيفه شما در تمرينات چيست چرا فقط با برخي بازيکنان تمرينات اختصاصي انجام مي‌دهيد نيز گفت: طبق آخرين صحبتي که با يحيي داشتم قرار شد بعد از اين بازي با برنامه‌اي دقيق خط به خط بتوانيم بيشتر به بازيکنان پرسپوليس کمک کنيم الان هم وظيفه هر فردي در تمرينات مشخص است و طبق دستورات يحيي رو به جلو مي‌رويم تا انشاءالله با يک بازي خوب مقابل سپاهان و هدف اصلي خودمان برسيم.


:
:
:
آخرین اخبار