تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۳۲۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر
مدیر آموزشگاه هنرستان کار و دانش تلاش نیشابور از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه بزرگ سفره‌های هفت‌سین نوروزی در محل نمازخانه این هنرستان خبر داد.

محمد اقبالی افزود: شاخصه استفاده از ابزارهای طبیعی و سنتی در چیدمان این سفره‌ها از جمله موارد خاص بودن این نمایشگاه بود.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه 27 مدل سفره هفت‌سین توسط هنرجویان و زیر نظر هنرآموزان این آموزشگاه طراحی و اجرا شد.

حضور به‌موقع آتش‌نشانان نیشابوری یک چاپخانه را از کام آتش نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور گفت: حضور به‌موقع آتش‌نشانان این شهرستان در چاپخانه‌ای در جاده مشهد- نیشابور مانع از گسترش آتش شد.

محمود برئی افزود: یک تیم از نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی با اعلام آتش‌سوزی به محل اعزام شدند و با اطمینان از قطع جریان برق با پهن کردن لوله نواری اقدام به خاموش‌کردن آتش کردند.

وی بیان داشت: خوشبختانه هنوز آتش زیاد گسترش نیافته بود و آنها توانستند به‌سرعت آن را مهار کرده و خاموش کنند.

برئی اضافه کرد: این آتش‌سوزی به‌علت عبور کابل فشار قوی برق از کنار آبگرمکن و گرم شدن آن رخ داده بود و سبب سوختن سیم‌کشی کارگاه و سوختن یک موتور پمپ و آبگرمکن شد.

واژگونی پیکان ‌سواری در نیشابور شش مصدوم به‌جا گذاشت

کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور از واژگونی یک دستگاه پیکان‌سواری در این شهرستان خبر داد.

مصطفی افشارنیک افزود: در این حادثه راننده به‌همراه پنج سرنشین دیگر از جمله دو کودک مصدوم شدند که تمامی مصدومان پس انجام اقدامات اولیه توسط همکاران پایگاه یک شهری اورژانس 115 به بیمارستان 22 بهمن شهرستان منتقل شدند.

وی بیان داشت: یکی از مکان‌های پر خطر از نظر تصادفات ابتدای ورودی سبزوار و مشهد از طرف میدان بسیج این شهرستان است که این حادثه هم در ابتدای جاده سبزوار رخ داد.

کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور عنوان کرد: آمار تصادفات نسبت به سال قبل در همین بازه زمانی کم شده است.

کشاورزان نیشابور توصیه‌های کشت را در بهار جدی بگیرند

مدیر اداره جهاد کشاورزی نیشابور گفت: کشاوران باتوجه به فصل بهار و آغاز کشت سه محصول سيب‌زميني، پياز و گوجه‌فرنگي، الگوي کشت اين محصولات را رعايت و بر اساس سهميه‌هاي تعيين شده اقدام به کشت کنند.

غلام‌رضا نبوی‌نامقی افزود: كشاورزانی كه در بهار اقدام به كشت سه محصول مذکور می‌کنند با هدف تعادل در توليد، مصرف و جلوگيري از ضايعات و پيشگيري از بروز خسارت باید از برنامه ابلاغي وزارت جهاد كشاورزي و طبق برنامه سال گذشته در سال جديد نيز سهميه‌هاي كشت و تعادل را رعايت کنند.

وی بیان داشت: بر اساس توصيه‌هاي اداره توليدات گياهي اين مديريت ميزان كشت هر يك از محصولات فوق بايد متناسب با امكانات و توانمندي كشاورز به‌ويژه نسبت به آب موجود باشد كه رعايت اين موضوع در قراردادهاي منعقده با كشاورزان قيد مي‌شود.

بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر در نیشابور کشف شد

فرمانده انتظامی نیشابور از کشف بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد‌حسن امیری افزود: ماموران پلیس در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو سوداگر مرگ در امر قاچاق مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت:پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی بالاخره ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر افراد مورد نظر را شناسایی و با کنترل نامحسوس آنها از جابه‌جایی مواد توسط این افراد مطلع شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: ماموران در نهایت با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از منزل مقدار 20 کیلو و 350 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: مواد مخدر
:
:
:
آخرین اخبار