تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۳۲۵۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
يك مربي بسكتبال باويلچر:
امكانات ورزش جانبازان و معلولان در زمان جنگ بهتر از حال حاضر بود!
يك مربي بسكتبال باويلچر با نارضايتي از شرايط و امكانات موجود در استان براي اين رشته گفت: در زمان جنگ باوجود اين‌كه بدترين امكانات را داشتيم ولي شرايط‌مان از اكنون بهتر بود!
 
محمد محمدي اظهار‌كرد: من نزديك به 26 سال است كه در جريان مشكلات هيات جانبازان و معلولان استان هستم ولي هيچ سالي مانند سال گذشته شرايط بدي نداشتيم.
 
وي ادامه‌داد: شرايط زمان جنگ خيلي بهتر از سال گذشته بود! ما سال گذشته پولي براي اعزام تيم‌مان نداشتيم و وضعيت‌مان زير صفر بود و باعث آن مسوولان استان، از استاندار گرفته تا مديركل ورزش و جوانان هستند كه به فكر ما نبودند و نيستند.
 
اين مربي بسكتبال باويلچر اضافه‌كرد: با همت برخي‌ها توانستيم در رقابت‌هاي سوپرليگ كشور شركت كنيم كه در پايان نيز در رده پنجم قرار گرفتيم و ممكن بود به ليگ دسته يك كشور هم سقوط كنيم؛ اصلا سابقه نداشت كه ما چنين نتيجه‌اي را كسب كنيم.
 
وي ادامه‌داد: اگر مي‌خواستند كمك‌مان كنند بيش از 150 ميليون تومان براي آن‌ها هزينه در بر نداشت و اين در حالي است كه فقط هزينه يكي از بازيكنان ذخيره فوتبال كه تنها روي نيمكت مي‌نشيند و در هيچ مسابقه‌اي به ميدان نمي‌رود، 150 تا 200 ميليون تومان است.
 
محمدي بيان‌كرد: در تيم ما علاوه بر اين‌كه چهار ملي‌پوش حضور دارند، بازيكني داريم كه در اروپا هم بازي مي‌كند ولي تاكنون پولي به آن نداده‌ايم و اين همه مشكل به علت اين است كه مسوولان نمي‌توانند يك تيم را زير نظر يك شركت ببرند.
 
وي با بيان اين‌كه شرمنده بازيكنانم هستم، گفت: ما آن‌ها را با سه، چهار ميليون تومان در تيم حفظ كرده بوديم ولي همين مبلغ را هم به آن‌ها نداديم. در اين استان هيچ كس دلسوز ورزش جانبازان و معلولان نيست.
 
اين مربي بسكتبال باويلچر بيان‌كرد: مسوولان فقط زماني به ياد ما مي‌افتند و مي‌آيند و با ما عكس يادگاري  مي‌گيرند كه مناسبت خاصي باشد تا براي خود تبليغ كنند وگرنه در ساير زمان‌ها يادي از ما نمي‌كنند.
 
وي ادامه‌داد: زماني ما در سوپرليگ و ليگ يك كشور دو تيم داشتيم كه يكي قهرمان ليگ يك و ديگري قهرمان يا نايب‌قهرمان سوپرليگ مي‌شد ولي آن دو تيم را ادغام كردند و اين تيم نيز در سوپرليگ پنجم ‌شد.
 
محمدي بااشاره به اين‌كه براي سال جديد انتظاري از مسوولان استان نداريم، بيان‌كرد: آن‌ها در سالي كه گذشت يادي از ما نكردند و هيچ حمايتي از ما نداشتند؛ به همين دليل بعيد مي‌دانم كه در سال جديد هم كاري براي‌مان انجام دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار