تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۲۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعطیلی پنچ شنبه ها در اصفهان لغو شد
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای سال جدید تعطیلی ادارات اصفهان در روزهای پنج‌شنبه‌ لغو ‌شده و انجام این کار در سال گذشته تأثیر چندانی در کاهش آلایندگی هوا نداشته است.

 حمیدرضا فولادگر امروز اظهار کرد: بنابر اعلام استانداری اصفهان به وزارت‌کشور و در پی سوال نمایندگان این استان، طرح تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه تنها تا انتهای سال گذشته اعتبار داشت و در سال جدید حذف ‌شد.
 
وی افزود: البته این تعطیلی شامل مدارس نمی‌شود و تمام مدارس اصفهان در سال جدید نیز همانند سال ۹۱ در روزهای پنج‌شنبه‌ تعطیل هستند.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای‌اسلامی با انتقاد از تعطیلی پنج‌شنبه‌های اصفهان در سال گذشته تاکید کرد: در قانون کار بر این نکته تاکید شده است که ساعت کاری در استان‌ها ۶ روز است و تنها قانون‌گذار می‌تواند آن را تغییر دهد و تصمیم‌گیری درباره این مسئله به‌جز در شرایط ضروری در اختیار دولت نیست.
 
وی با اشاره به اینکه تعطیلی به دلیل آلودگی هوا، تنها چند روز در سال روی می‌دهد، گفت: نمایندگان اصفهان با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها مخالف بودند، چرا که مشکل آلایندگی هوای اصفهان با این طرح قابل رفع نیست.
 
فولاد گر تاکید کرد: تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تا حدودی در کاهش آلایندگی هوا تأثیر داشته، اما این مشکل باید ریشه‌ای حل شود.
 
وی با اشاره به دو معضل اصلی در ایجاد آلایندگی هوای اصفهان افزود: لازم است مسئولان استانی هر چه زودتر فکری به حال آلایندگی نیروگاه‌های اصفهان به‌دلیل استفاده از سوختی مانند مازوت کنند و طرح اهدای وام برای تعویض خودروهای فرسوده نیز دوباره از سر گرفته شود.
مرجع / اقتصادآنلاین
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
يك كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
0
0
مخالفم
:
:
:
آخرین اخبار