تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۳۲۰۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان / ما به اتفاقات درون باشگاه نفت باختيم

 علي فيروزي? عصر يکشنبه در نشست خبري بعد از ديدار تيم هاي نفت آبادان و سايپا البرز افزود: ما امروز تيمي نبوديم که برنده از زمين بيرون بياييم و حتي سايپا مي توانست گل هاي بيشتري بزند.

وي اظهار داشت: البته معتقدم داور بازي با دادن کارت هاي زرد بي مورد بازيکنان ما را عصبي کرد و تا حدودي انگيزه خود را از دست داديم.

سرمربي صنعت نفت خاطرنشان کرد: زماني که يک گل از سايپا عقب بوديم داور يک پنالتي صد درصد براي ما نگرفت و اين مساله تاثير زيادي در شکست تيم داشت.

فيروزي گفت: اين باخت را به گردن مي گيرم اما اتفاقاتي در طول اين هفته افتاد که در مورد آن صحبت خواهم کرد.

وي تصريح کرد: آقايان ناصر گودرزي و مسعود رضاييان در طول هفته قصد داشتند عبدالله ويسي را به عنوان مدير فني يا مشاور به ما معرفي کنند که هرگز مورد تاييد من قرار نگرفت و اين مساله باعث بروز مشکلاتي شد.

سرمربي صنعت نفت افزود: مگر ويسي چه کارنامه موفقي داشته که اکنون بتواند به تيم صنعت نفت کمک کند.

فيروزي اظهار داشت: مديران کنوني صنعت نفت هنوز مشخص نيست که فصل آينده در اين باشگاه باقي بمانند يا نه اما از حالا براي فصل بعد به دنبال مربي هستند.

وي افزود: در طول هفته با اين مشکلات تمرين کرديم اما تمرکزي براي تقابل با سايپا نداشتيم.

سرمربي صنعت نفت خاطرنشان کرد: بخش اعظم نتيجه نگرفتن به مسائل بيرون از زمين سبز بر مي گردد جايي که مديران در آن دخيل هستند.

تيم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته سي ام ليگ برتر با سه گل از ميهمانش سايپا البرز شکست خورد و بر آمار شکستهاي پي در پي خود افزود تا يک قدم ديگر به سقوط نزديک تر شود.

:
:
:
آخرین اخبار