تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۳۱۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فرنگی
دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه پازاج و چمن‌گلی گزینه سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی هستند، تصریح کرد که تصمیم‌گیرنده نهایی در این خصوص رسول خادم است.

عارف ربطی از اتفاقات به وجود آمده در جریان رقابت های قهرمانی کشور بی نهایت متاسف و ناراحتم چون اصلا انتظار نداشتم در سالنی که در آن مسابقات کشتی برگزار می شود شاهد چاقوکشی و اتفاقات زشت و ناهنجار باشیم.
 
وی افزود: زمانی که روی سکوها این اتفاق افتاد اولش تصور می کردم شلوغی موجود به خاطر خوشحالی عده ای تماشاگر و روبوسی با میلاد خسروی است اما وقتی دقایقی گذشت تازه متوجه عمق فاجعه شدم.
 
وی اضافه کرد: بدون شک اگر نیروهای انتظامی در سالن حضور داشتند شاید عمق فاجعه کمتر می شد و زودتر می توانستیم شرایط پیش آمده را کنترل کنیم. البته پس از این اتفاق بلافاصله نیروهای انتظامی وارد عمل شدند و با دستگیری فرد ضارب و انتقال خسروی به بیمارستان به قضیه خاتمه دادند.
 
ربطی در پاسخ به شایعه ای مبنی بر حضور احد پازاج یا عبدالله چمن گلی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: پازاج و چمن گلی جزو گزینه ها هستند که البته پازاج کمی جدی تر است اما تا زمانی که خادم از سفر بازنگردد هیچ اعلام رسمی نخواهیم کرد چون انتخاب سرمربی جدید به نظر شخص رسول خادم بستگی دارد. حتی با خطیب هم صحبت کردم اما او گفت هرچه خادم بگوید.

مرجع / تسنیم
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، خادم
:
:
:
آخرین اخبار