تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۳۰۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکي: پيش‌بيني‌ام از جايگاه فولاد اين نبود
 سرمربي فولاد خوزستان معتقد است بازي‌هايي که مقابل تيم‌هاي پايين جدولي برگزار مي‌کند دشوار به حساب مي‌آيد چون اين تيم‌ها براي دفاع از اعتبار و هويت خود بازي مي‌کنند.
 
حسين فرکي درباره بازي يکشنبه تيمش در هفته بيست و نهم ليگ برتر مقابل گهر دورود بيان کرد: گهر در طي فصل تغييرات مديريتي و فني داشته است و با توجه به وضعيتي که دارد، بازي سختي پيش رو خواهيم داشت. گهر بازيکنان خوبي دارد اما آن‌ها به خاطر مشکلات عديده اذيت شده‌اند. همچنين کادر فني اين تيم و در راسش مايلي کهن که ارادت خاصي نسبت به او دارم و از دوستانم است، جزو مربيان فني هستند.
 
وي ادامه داد: مايلي کهن مسئوليت بزرگي را بدون ادعا قبول کرده است. همچنين از زماني که به گهر رفته، تيمش نظم گرفته است اما اين تيم هنوز مشکلات زيادي دارد و دستش خالي است. اين‌ها را گفتم تا بگويم که انگيزه گهر، اعتبارش است. ما نيز چند بازي آخرمان را مقابل تيم‌هايي مثل پيکان و نفت آبادان انجام داده‌ايم که جزو تيم‌هاي انتهاي جدول هستند. به هر حال چنين تيم‌هايي براي بقا و هويت خود مي‌جنگند و مقابله با آن‌ها دشوار است.
 
سرمربي تيم فولاد خوزستان همچنين درباره تاثيرات باخت هفته قبل تيمش پس از 19 بازي بدون باخت، مطرح کرد: با باخت به نفت آبادان از روند خوبمان فاصله گرفتيم اما بازيکنان باتجربه‌اي داريم که مي‌دانند شکست هم جزئي از فوتبال است. ما همان طور که چند هفته هيچ باختي نداشتيم بايد به اين هم فکر مي‌کرديم که ممکن است روزي با شکست مواجه شويم. ما خودمان را براي چنين روزهايي بايد آماده کنيم اما نبايد فرصت‌ها را از دست دهيم. رقباي باسابقه، عنوان‌دار و سرسختي را براي ماندن در کورس داريم و بايد اين باور را داشته باشيم که مي‌توانيم با آن‌ها رقابت کنيم. به هر حال ديگر بازي با نفت را فراموش کرده‌ايم و به فکر جبران در ديدار با گهر هستيم. به دنبال اين هستيم تا از امتياز ميزباني بهره ببريم و با تمام احترامي که براي حريف قائلم براي پيروزي به زمين مي‌رويم.
 
فرکي همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا موفق شده تا به اينجاي ليگ برنامه‌هايش را در فولاد پياده کند، افزود: از وضعيت فعلي رضايت دارم هرچند پيش‌بيني‌ام در ابتداي فصل اين نبود اما در ادامه به آن رسيديم و در حال حاضر هم به دنبال کسب سهميه آسيايي هستيم. ما براي رسيدن به هدف‌مان بايد رده سوم جدول را به دست آوريم اما ممکن است يکي از تيم‌هاي بالاي جدولي قهرمان جام حذفي شود و کسب سهميه آسيايي به گونه‌اي ديگر رقم بخورد. اما با اين حال ما در هر بازي به فکر همان بازي هستيم.
 
وي در ادامه با بيان اينکه دوست دارم فولاد به مقام قهرماني ليگ برسد، تصريح کرد: ما شانس قهرماني داريم اما رقيب‌هاي سرسختي بالاي جدول هستند. به اعتقاد من بازي رو در روي سه، چهار تيم قهرمان را مشخص مي‌کند. ما در نيم فصل اول از سد هر سه تيم استقلال، سپاهان و تراکتورسازي گذشته‌ايم و در دور برگشت هم سپاهان را برديم. اميدواريم بتوانيم استقلال و تراکتورسازي را هم ببريم و به صدر برسيم. اختلاف تيم‌ها در دنياي امروز فوتبال زياد نيست.
 
 

مرجع / ایسنا
برچسب ها: فرکی ، پیش‌بینی‌ ، فولاد ، گهر
:
:
:
آخرین اخبار