تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۳۰۷۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واژگوني 3 اتوبوس در محور هاي برفي كشور
 
فرمانده پلیس راه کشور از واژگونی3 اتوبوس و کشته شدن 1 نفر و مصدومیت 15 نفر در محورهای مختلف مواصلاتی کشور در صبح امروز خبر داد.  
 
سرهنگ مهماندار رئیس پلیس راه کشور گفت: با توجه به بارش نزولات جوی که از روز گذشته در سطح کشور مخصوصاً نیمه شمالی کشور آغاز شده سطح جاده‌ها لغزنده است و که به دلیل عدم توانایی کافی و نداشتن آموزش‌های لازم شاهد چندین حوادث رانندگی در سطح جاده‌ها بودیم.
 
سرهنگ مهماندار در خصوص این حوادث اظهار داشت: صبح امروز در ساعت 6:55 دقیقه یک دستگاه اتوبوس (مان) در آزادراه تهران-قم بعلت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که در این حادثه 8 نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح شدند.
 
وی در ادامه گفت: در حادثه دیگه در ساعت 7:20 دقیقه صبح یک‌دستگاه اتوبوس بنز در محور ساوه - همدان به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد که در این حادثه نیز 4 نفر مجروح شدند.
 
فرمانده پلیس راه کشور افزود: در حادثه‌ای دیگر که در محور نیشابور به سبزوار رخ داد یک‌دستگاه اتوبوس ولوو باز به علت عدم توانایی راننده در ساعت 7:20 دقیقه واژگون شد که در این حادثه 1 نفر جان خود را از دست داد و 3 نفر مجروح شدند.
 
وی در پایان گفت: رانندگان این سه اتوبوس دیگر نمی‌توانند در حوزه نقلیه عمومی و حمل‌ونقل بار فعالیت کنند و دفترچه رانندگی آنها حتماً باطل خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار