تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۳۰۰۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خادم:احترام به«بنا»،احترام به کشتی است
رسول خادم که دیشب در برنامه روح پهلوانی شبکه ورزش سیما حاضر شده بود، در بخشی از صحبت‌ هایش گفت: پس از پایان رقابت های المپیک و بازگشت به کشور رفتارهای مختلفی را در مورد محمد بنا دیدیم. قطعا در اینکه هر فردی جدا از جایگاه کاری اش می تواند در معرض نقد قرار بگیرد تردیدی وجود ندارد اما حتما این نقد باید در کمال  احترام باشد. معتقدم امروز احترام به محمد بنا،‌احترام به کشتی است.

وی افزود: تمام شرایطی که بنا برای شروع به کار مجدد آن را طلب کرد برای کشتی بود و به هیچ وجه بحث شخصی مطرح نبود اما متاسفانه بد اخلاقی هایی در مورد بنا صورت گرفت که خارج از فضا و ارتباطات کشتی بود. به هیچ وجه نمی گوییم موفقیت های کشتی فرنگی مربوط به یک فرد است و قطعا محمد بنا هم هیچگاه چنین ادعایی نکرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: اطمینان دارم اگر بنا حفظ شود سایر مربیان با تلاش های شبانه روزی خود به این باور خواهند رسید که می توانند به جایگاه وی برسند. فکر می کنید اگر عبدالله موحد و شش مدال طلای جهان و المپیکش نبود حمید سوریان این انگیزه را داشت که برای رسیدن به رکورد موحد تلاش کند؟ فضای رقابت سالم و دوستانه جایگاه ویژه ای در ورزش دارد. متاسفانه بعضی برخوردها با بنا منصفانه نبود و نیست.

خادم خاطرنشان کرد: محمد بنا را یک مربی توانمند و فوق حرفه ای می دانم که در مدیریت فنی کم نظیر است. بنا شرایط موجود را برای کاری که می خواست انجام دهدف نپسندید و به همین خاطر حاضر به ادامه همکاری نشد. بپذیریم شرایطی که بنا به دنبال آن بوده و هست مربوط به کشتی می شود و هیچ منافع شخصی در آن دخالت ندارد.

به گزارش تسنیم، مدیر تیم های ملی کشتی گفت: در عین اینکه باید جایگاه بنا حفظ شود، نباید کشتی فرنگی از حرکت بایستد و متوقف شود. تمرکز اصلی من در کشتی آزاد است و کشتی فرنگی باید به صورت مستقل اداره شود اما در این برهه از زمان هر کمکی که بتوانم در کشتی فرنگی انجام خواهم داد تا این ورزش پر افتخار هرچه زودتر از بلاتکلیفی نجات پیدا کند.
:
:
:
آخرین اخبار