تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۹۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اظهارنظرملي پوشان پس ازقهرماني درجام جهاني
ملي‌پوشان کشتي آزاد ايران پس از قهرماني در جام جهاني کشتي آزاد از اين که توانستند انتقام کشتي فرنگي را از روسيه بگيرند، خوشحالند.


 آزادکاران ايراني پس از پيروزي مقابل روسيه در فينال جام جهاني در جمع خبرنگاران به اظهارنظر پرداختند.

** 55 کيلوگرم: حسن رحيمي

کشتي سنگيني بود و کشتي‌گير روس نفر دوم کشورش بود. يک بار او را برده بودم، اما قدرت زيادي داشت. اين کشتي‌گير از کشتي‌گير آمريکايي که در نيمه نهايي با او رقابت کرده‌ام کشتي را بهتر بلد بود، اما خدا را شکر که توانستم پيروز شوم و انتقام کشتي فرنگي را هم بگيرم.

** 60 کيلوگرم: مسعود اسماعيل پور

اين کشتي‌گير روس را قبلا دو بار برده بودم، اما امروز با روزهاي قبل فرق مي‌کرد. کشتي‌گير آمريکايي از اين کشتي‌گير بهتر بود، اما چون اين مسابقه فينال بود حساس‌تر بود. اين جو استاديوم باعث دلگرمي و آمدن هواداران به همه دنيا ثابت شد که کشتي جايگاه ويژه‌اي دارد.

** 74 کيلوگرم: صادق گودرزي

چند ماه از ميادين دور بودم، اما به خاطر مردم در اين رقابت‌ها حضور پيدا کردم. تيم کشتي‌ روسيه با چند ملي‌پوش اصلي خود به اين رقابت‌ها آمده بود، اما خدا را شکر توانستيم پيروز شويم و انتقام کشتي فرنگي را بگيريم. به خاطر دوري از تمرينات و کشتي نگرفتن در ليگ يک مقدار از ساير بچه ها عقب‌تر بودم، اما خوشبختانه قهرمان شديم.

** 84 کيلوگرم: احسان لشگري

اين پيروزي را به همه مردم و تماشاگران تقديم مي‌کنيم، شرايط خوبي نداشتم. در دو ماه گذشته 17 روز به خاطر عفونت در بيمارستان بستري بودم، اما فقط به خاطر مردم و ترکيب تيم ملي کشتي گرفتم. از همه تشکر مي‌کنم و خوشحالم که توانستيم انتقام فرنگي را بگيريم. هر چند کشتي آزاد و فرنگي با هم فرقي ندارد.

** 96 کيلوگرم: حامد تاتاري

با جوي که مردم ايجاد کردند، کشتي گرفتن بسيار راحت بود. خدا را شکر که جبران کشتي فرنگي را کرديم و قهرمان شديم، از زحمات آقاي خادم و کادر فني تيم ملي تشکر مي‌کنم.

** 120 کيلوگرم: کميل قاسمي

خوشحاليم که تيم قدرتمند روسيه را شکست داديم. انتظارات از ما بالا بود و خدا را شکر که انتقام فرنگي را گرفتيم، حريف آمريکايي از حريف روسم در فينال بهتر بود که خوشبختانه توانستم هر دو را با حمايت مردم شکست دهم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار