تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۹۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کريمي:از تمام فولادي‌ها عذرخواهي مي‌کنم
 سرمربي تيم فوتبال پيکان گفت: به خاطر توهيني که زنيد‌پور به هواداران و فولادي‌ها داشت از تمام آن‌ها عذرخواهي مي‌کنم.



فيروز کريمي پس از شکست سه بر يک پيکان مقابل فولاد عنوان کرد: گفته بودم که بازي زيبايي را خواهيم ديد. همه ديدند که در اين بازي هر دو تيم نمايش خوبي ارائه دادند. فولادي‌ها بهتر بازي کردند و سه امتياز حق آنها بود.

وي ادامه داد: مي‌توانستيم گل دوم و سوم را دريافت نکنيم اما چنين اتفاقي رخ نداد. با اين شکست ماندن ما در ليگ برتر سخت شد و سعي مي‌کنيم براي ديدار پلي اف تلاش کنيم.

وي قضاوت داور را مناسب دانست و گفت: داور در اين ديدار به خوبي سوت زد و مشکلي در اين زمينه وجود نداشت.

سرمربي پيکان با اشاره به زمين نامناسب ورزشگاه تختي اهواز خاطرنشان کرد: اين زمين مرا متعجب کرد فکر مي‌کنم روز قبل از اين ديدار مسابقات پرش با اسب در اين زمين برگزار شده بود زيرا واقعا باورم نمي‌شد که اهواز چنين زمين افتضاحي داشته باشد.

کريمي يادآور شد: تماشاگران اهوازي در اين بازي واقعا عالي بودند و به خوبي تيم خود را تشويق کردند و هيچ حاشيه‌اي بوجود نياوردند.

سرمربي پيکان در مورد حرکت ميلاد زنيدپور که پيراهن فولاد را به زمين کوبيد تصريح کرد: حرکت او را به دو موضوع تشبيه مي‌کنم يا بي‌حرمتي به تيم فولاد انجام داده و يا نشان دادن عشق و علاقه خود به فولاد بوده که از هر دو نظر از لحاظ ما مردود خواهد بود و مطمئن باشيد از نظر من زنيد‌پور از پيکان خارج شده زيرا به فولاد و هوادارانش توهين شد و من شخصا از همه آن‌ها عذرخواهي مي‌کنم.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار