تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۱۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس کل دادگستری خوزستان:
اسلحه‌های مجوزدار در صورت استفاده غیرمجاز ضبط شوند
اسلحه‌های مجوزدار در صورت استفاده غیرمجاز ضبط شوند

 رییس کل دادگستری خوزستان گفت: اسلحه‌های دارای مجوزی که در مراسم مختلف یا شرایط دیگر به صورت غیرمجاز مورد استفاده قرار گیرند، باید ضبط شود

 علی دهقانی با تاکید بر برخورد اثرگذار، قاطع و سریع با مجرمان جرایم خاص و خشن بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی برای مدیریت و کنترل این گونه جرایم در خوزستان وجود دارد که باید در راستای ارتقای امنیت از آنها استفاده کرد.

وی گفت: برخورد با جرایم خشن باید با همکاری نیروی انتظامی آغاز شود و با نظارت دادستان‌ها به‌عنوان مدعی‌العموم تا مرحله اجرای احکام ادامه یابد.

دهقانی تصریح کرد: هرگونه قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی با سلاح گرم و سرد و استفاده غیرمجاز از سلاح مجاز و غیرمجاز جرم است و حتی در صورت اخذ رضایت از شاکی، از جنبه عمومی قابل پیگرد قانونی و مرتکب آن مستحق مجازات است.

رئیس کل دادگستری خوزستان تاکید کرد: با کسانی که به هر نحوی امنیت مردم و شهروندان در استان را به خطر بیندازند، از سوی دستگاه قضائی برابر قانون برخورد قاطعانه انجام می‌شود.

دهقانی گفت: اسلحه‌های دارای مجوزی که در مراسم مختلف یا شرایط دیگر به صورت غیرمجاز مورد استفاده قرار گیرند، باید ضبط شود؛ صرف برخورد مقابله‌ای در این خصوص نتیجه بخش نیست و باید با تدابیر لازم، اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار