تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۹۱۸۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت از بخش خصوصی راهی برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در صنایع دستی است
 
حمایت از بخش خصوصی راهی برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در صنایع دستی است

معان صنایع ‌دستی مدیر ‌کل میراث‌ فرهنگی خوزستان گفت: با تشویق، ترغیب و ایجاد بسته‌های حمایتی برای بخش خصوصی با هدف سرمایه‌گذاری و مشارکت در امر تولید می‌توانیم شعار امسال که جهش تولید با مشارکت مردم است را در حوزه صنایع‌ دستی محقق کنیم.

شکرالله قاسمی اضافه کرد: حضور مستمر بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری‌ از جمله راهکارها و اقدامات مهمی است که صنایع ‌دستی خوزستان به آن احتیاج دارد.

وی افزود: همچنین با شناخت بازار و عرضه محصولات صنایع‌ دستی در داخل و صادرات تولیدات باکیفیت به بیرون مرزها می‌توانیم شعار امسال را در حوزه صنایع ‌دستی دنبال کنیم.

معاون صنایع ‌دستی مدیر کل میراث‌ فرهنگی خوزستان تاکید کرد: تصویب و ایجاد سه خوشه‌ صنایع ‌دستی از رشته‌های بومی و مشارکت ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط برای تسهیل در امر تولید و فروش از کارهای مهمی است که برای صنایع دستی باید صورت بگیرد.

قاسمی با تاکید بر آموزش شاغلان صنایع ‌دستی برای بالا بردن کیفیت محصولات‌ گفت: شناخت و ورود به بازارهای داخلی و خارجی، تصویب شهرهای ملی صنایع ‌دستی و تمرکز و توجه سرمایه‌گذاران و فعالان به بخش تولید این شهرها برای رشد تولیدات صنایع‌ دستی لازم است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار