تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۹۱۷۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
پاسخ مشروع به تجاوزگری اسراییل، قدرت بازدارندگی ایران را به نمایش گذاشت

  امام جمعه دزفول با بیان اینکه ایران از اقدام غلط اسراییل در حمله به کنسولگری بهترین استفاده را برد، گفت: پاسخ مشروع به این تجاوزگری اسراییل، قدرت بازدارندگی ایران را به نمایش گذاشت. 

 حجت الاسلام مسعود بهرام پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: خیلی ها تحت تاثیر اتفاقاتی که می‌افتد تصور می‌کردند اسراییل، آمریکا و ناتو می‌توانند جنگی را آغاز کنند ولی رهبر معظم انقلاب در سال ۸۹ بعد از تهدید آمریکا برای حمله به ایران اعلام کردند نگران نباشید آمریکا قدرت حمله ندارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در زمان آغاز انقلاب اسلامی که هیچ چیز نداشتیم فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ادامه داد: بچه‌های مملکت اکنون با تولید سلاح‌های پیشرفته به خودکفایی رسیدند تا جاییکه دشمن توانمندی‌های ما را باور نمی‌کرد.

امام جمعه دزفول تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب زمانی که رییس جمهور وقت آمریکا با شعار جنگ رای آورده بود، فرمود جنگی اتفاق نخواهد افتاد.

وی فتنه انگیزی و شهادت دانشمندان ایران توسط دشمن را یادآور شد و افزود: جمهوری اسلامی بعد از هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه به شورای امنیت فرصت داد ولی با وجود جنایات اسراییل در همه دنیا از ترس فتنه‌های این رژیم اشغالگر کاری انجام ندادند.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: کشورهای منطقه تحت فشارهای اسراییل جرات نمی‌کنند آنگونه که دلشان می‌خواهد با ایران ارتباط بگیرند.

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد ایران سلاح‌های آنها را مهندسی معکوس کرده از این رو می‌تواند با آنها مقابله کند حال آنکه جمهوری اسلامی تکنولوژی سلاح‌های تولیدی خود را با هیچکس در میان نمی‌گذارد.

امام جمعه دزفول اظهارکرد: جمهوری اسلامی با سلاح‌های تولید سال ۹۰ توانست با وجود تجهیزات پیشرفته پدافندی، نقاط مدنظر را در اسراییل هدف قرار دهد حال آنکه سلاح‌های بالاتر و قوی ‌تری نیز در اختیار دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق سلاح‌های پیشرفته اسراییل را آنچنان زمین گیر کرد و بلایی به سر این رژیم جعلی آورد که تا ابد فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه ایران، بازدارندگی سلاح‌های خود را به همه ثابت کرد، گفت: متاسفانه هنوز برخی افراد در داخل کشور از تهدیدهای اسراییل، آمریکا و انگلیس می‌ترسند.

وی افزود: گنبد آهنین اسراییل که از پیشرفته‌ترین موشک‌ها در سه لایه برخوردار بود و همچنین ناوهای آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی با ایجاد لایه‌های محافظتی اضافه نتوانستند مقابل موشک‌ها و پهپادهای ایران بایستند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه اقتصاد آمریکا رو به افول است، بیان کرد: یکی از منابع مهم درآمدی آمریکا فروش تجهیزات نظامی است که با این شکست و به درد نخور بودن تجهیزاتش باید از منطقه برود.

وی افزود: کشورهای منطقه با توجه به غیر اعتماد بودن آمریکا، راهی جز دراز کردن دست دوستی به سمت ایران ندارند.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به تبلیغات دشمن گفت: نباید فریب این تبلیغات را بخوریم چراکه اگر می‌توانستند غلطی بکنند، ۲۴ ساعت اول این کار را انجام می‌دادند.

وی با تاکد بر لزوم حمایت مردم از نیروهای مسلح افزود: باید در کنار نیروهای مسلح آماده سربازی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب باشیم.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه ایران در مقام ضعف نیست و نباید کسی از این کرامت و بزرگی نسبت به مردم سواستفاده کند، اظهارکرد: هر جا نیاز باشد همانند سیلی که به دشمن زدیم به ستون پنجم دشمن نیز سیلی خواهیم زد.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به سالروز شهدای ورزشکار اظهارکرد: شهید از هر جنسی از مردم جایگاه رفیع و ارزشمندی دارد لذا انتظار می‌رود برای شهدای ورزشکار نیز یادواره‌ای در شان آنها برگزار شود.

به گزارش ایرنا ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دزفول در مصلای امام علی (ع) اقدام به برپایی میز خدمت برای پاسخگویی به سوالات نمازگزاران و ثبت نام آمرین به معروف و ناهیان از منکر به منظور شرکت در طرح تذکر لسانی کرده بود.

میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز به مناسبت هفته سلامت در این مصلا برپا شده بود و کارشناسان بهداشت علاوه بر ارائه توضیحاتی درخصوص طرح جوانی جمعیت، اقدام به گرفتن فشار و قند خون نمازگزاران کردند.

اداره ورزش و جوانان دزفول نیز با برپایی میز خدمت ضمن بزرگداشت شهدای ورزشکار عملکرد خود در حوزه گرامیداشت شهدای ورزشکار را ارائه داد.

مزین کردن تمام اماکن ورزشی به نام مبارک شهدای ورزشکار، چاپ کتاب شهدای ورزشکار با همکاری باشگاه‌های ورزشی، برگزاری ۱۲۰ رویداد ورزشی به نام ۱۲۰ شهید ورزشکار و چاپ سه کتاب معرفی شهدای سادات، ورزشکار و جاوید الاثر با همکاری ورزشکاران و

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار