تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۹۱۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس:
اعضای شورای شهر اهواز مانع از کاهش خدمت‌رسانی به مردم شوند

  منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با اشاره به اینکه بین اعضای شورای شهر اختلافاتی وجود دارد که به نفع شهر و مردم نیست گفت: خدمات‌رسانی به مردم در شهر اهواز نباید روند کاهشی پیدا کند.

سیدمحسن موسوی زاده  بیان کرد: سفارش ما به هر ۲ طیف ایجاد شده در شورا بر این است که در تصمیمات خود اتفاق نظر داشته و رفاه حال مردم را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: اعضای شورای شهر باید به گونه‌ای عمل کنند که مصوبات و لوایح شهرداری به خوبی مورد پیگیری قرار گرفته و مسائل و مشکلات شهر برطرف شود.

منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: عده ای از بیرون قصد نفوذ به شورا را داشته و به اختلافات بین اعضا دامن می زنند لذا ۲ طیف موجود در شورا ضمن تفاهم با یکدیگر باید به ارشادات و نصایح دلسوزان و بزرگان شهر توجه کنند و نظارت دقیقی بر مدیریت شهری داشته باشند.

وی افزود: منتخبین مردم در شورای شهر نباید اجازه دهند که خدشه‌ای به کارها در سطح شهر وارد شده و خدمات رسانی به مردم کاهش پیدا کند.

موسوی زاده گفت: بنای دخالت در کار شورای شهر را ندارم اما اگر تمامی اعضا با هم متحد و یکدل شوند با کمک یکدیگر می توان خدمات بیشتری به مردم ارائه داد.

وی در پایان بیان کرد: این درگیری‌ها هیچ سودی برای شورای شهر و مدیریت شهری نداشته و تنها مردم و زیرساخت‌های شهری از این موضوع متضرر می‌شوند.

بر اساس این گزارش تاکنون دوازده جلسه شورای شهر اهواز با موضوع "برکناری شهردار" به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار