تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۹۱۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشتی‌گیران خوزستانی نقش پررنگی در قهرمانی ایران در آسیا داشتند

 رییس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی‌گیران خوزستانی در قهرمانی ایران در آسیا نقش پررنگی داشته و این موضوع مایه افتخار کشتی استان در کشور است.

رمضان جمالپور بیان کرد: این رقابت با حضور کشتی گیرانی از قاره آسیا در کشور قرقیزستان برگزار شد که کشتی گیران استان در پنج وزن صاحب مدال شدند.

وی افزود: در این پیکارها فرنگی کاران شایسته خوزستانی بار دیگر قدرتمندانه در آسیا، میدان‌داری کرده و با کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز برای کشورمان افتخار آفرین شدند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم طلایی شدند همچنین پویا دادمرز در وزن ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.

وی بیان کرد: ایمان محمدی دیگر کشتی گیر مستعد استان در وزن ۶۳ کیلوگرم، در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و صاحب گردن آویز برنز شد.

جمالپور با اشاره به اینکه نیمی از کشتی گیران تیم ملی در این رقابت‌ها را فرنگی کاران خوزستانی تشکیل دادند ادامه داد: عملکرد کشتی‌گیران استان با کسب پنج مدال مختلف، بسیار درخشان است و امیدواریم این درخشش در رقابت‌های جهانی و المپیک تکرار شود.

وی ابراز امیدواری کرد: سهم کشتی‌گیران استان در مسابقات المپیک و جهانی نیز مثل رقابت‌های آسیایی پرفروغ باشد و کشتی گیران ما بتوانند با دست پر به کشور بازگردند.

بر اساس این گزارش تیم کشتی فرنگی ایران عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا را به خود اختصاص داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار