تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۹۱۶۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از پنج هزار سرویس نخاله از سطح شهر آبادان جمع آوری شد

 معاون خدمات شهری شهرداری آبادان از اجرای طرح ضربتی نخاله‌برداری، پاکسازی و نظافت عمومی معابر و خیابان‌های این شهر خبر داد و گفت: تاکنون بیش از پنج هزار سرویس نخاله از سطح شهر آبادان جمع آوری شده است.

محمود رضا یوسفی اظهار کرد: طرح ضربتی نخاله‌برداری، پاکسازی و نظافت عمومی معابر و خیابان‌ها توسط پرسنل خدمات شهری و با استفاده از ماشین آلات مورد نیاز در سه نوبت کاری از ابتدای سال جاری آغاز شده و تا پایان نخاله برداری و پاکسازی محیطی شهر ادامه دارد.

وی افزود: در این عملیات از چهار دستگاه لودر، ۱۰ دستگاه کمپرسی، چهار دستگاه بیل بکهو، هشت دستگاه خاور، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی و چهار دستگاه تانکر شستشوی معابر استفاده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان از شناسایی محل‌های انباشت نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر آبادان خبر داد و گفت: پس از اجرای طرح مردم نتیجه نخاله‌برداری را خواهند دید و انتظار می‌رود هزینه‌ای که شهرداری متقبل شده، منجر به یک خروجی مثبت شود.

یوسفی با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت شهروندان در پاکیزگی محیط شهری بیان کرد: با توجه به نامگذاری سالجاری به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری همیاری و مشارکت مردم در نظافت شهری و پاکیزه کردن شهر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی همچنین خواستار همکاری رسانه‌ها و شهروندان آبادانی به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح شد و اظهار کرد: بدنبال آن هستیم تا سیمای نازیبای که به دلیل وجود نخاله‌ها در شهر پدید آمده را پاکسازی و آن را برطرف کنیم ضمن اینکه در یکسال گذشته در زمینه زیباسازی منظر شهری اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام شده اما همچنان با شرایط ایده‌آل که مورد رضایت و در شان شهروندان آبادان باشد بسیار فاصله داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان بر ضرورت فرهنگ‌سازی عمومی در زمینه جمع‌آوری زباله و نخاله در میان شهروندان تاکید کرد و گفت: به منظور فراهم سازی زمینه مشارکت و همکاری مردم در معرفی خاطیان در بحث زباله و نخاله‌های ساختمانی، بخشی در سامانه ۱۳۷ تعریف شده که شهروندان می‌توانند از این طریق موارد را به اطلاع ضابطان شهرداری برسانند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار