تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۹۱۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمله سپاه به رژیم صهیونیستی معادلات منطقه را تغییر داد
حمله سپاه به رژیم صهیونیستی معادلات منطقه را تغییر داد

  مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی گفت: این حمله نشان داد که جمهوری اسلامی برای دفاع از آرمان‌ها و تمامیت ارضی خود، با هیچ کسی تعارف ندارد و هیچ جا بلوف سیاسی نمی‌زند.

حجت‌الاسلام و المسلمین آیت عادلی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: همان طور که مسئولان ارشد نظام مطرح  کردند، اتفاقاتی که اخیرا رقم خورد و دفاع مشروعی که جمهوری اسلامی ایران از حق طبیعی خود انجام داد، مناسبات و معادلات منطقه را تغییر داد.

وی ادامه داد: طبیعتاً آنچه رقم خورد برای ما ارزش راهبردی و نظامی داشت و سطح مناسبات در منطقه از این به بعد متفاوت خواهد بود. بررسی این مسأله از نظر حقوقی، نظامی و دیگر ابعاد، جای بررسی دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: مسائل پیرامونی که از نظر امنیتی ایجاد شده، امنیت ایران را در منطقه افزایش داده است. این حمله نشان داد که جمهوری اسلامی برای دفاع از آرمان‌ها و تمامیت ارضی خود، با هیچ کسی تعارف ندارد و هیچ جا بلوف سیاسی نمی‌زند. هر تهاجمی را پاسخ خواهد داد. آمریکا یا رژیم صهیونیستی باشد، جمهوری اسلامی به تعرض پاسخ می‌دهد.

وی افزود: این حمله و پاسخ نظامی که دلاورمردان و فرزندان ایران انجام دادند معادلات منطقه را به پیش و پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی تقسیم می‌کند و سطح جدید از مطالبات و مناسبات در منطقه رقم خواهد خورد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار