تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۹۱۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول:
باید از ‌همه‌ ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود

 فرماندار دزفول گفت: امسال باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود و نباید شعار سال در حد حرف باقی بماند.

علیرضا خردمند با اشاره به تعیین «جهش تولید با مشارکت مردم» به عنوان شعار امسال اظهار کرد: در سال‌های گذشته با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، بخشی از شعارها به خوبی اجرا نشده‌اند اما امسال باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود و نباید شعار سال در حد حرف باقی بماند.

وی افزود: در این راستا قرارگاه تحقق شعار سال در شهرستان تشکیل شده است تا مشکلات موجود در راه تولید شناسایی و رفع شوند.

خردمند ادامه داد: با استفاده از ظرفیت نخبگان، همدلی و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های مختلف و اصحاب رسانه باید مردمی سازی اقتصاد انجام شود که در این زمینه باید بستر برای نقش آفرینی و استفاده از توان مردمی در اقتصاد فراهم شود.

فرماندار دزفول گفت: در این زمینه کارگروه قرارگاه تحقق شعار با هدف شناسایی و رفع بخشی از مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان فعال شده است.

تقویت سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی اولویت امسال

وی با بیان اینکه سال گذشته دزفول جزو شهرستان‌های برتر در حوزه صنعت و تولید بوده است، افزود: امسال یکی از اولویت‌ها در دزفول تقویت سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی است.

خردمند با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث پنجمین شهرک صنعتی این شهرستان و گرفتن مجوز آن در سفر رئیس جمهور، گفت: ‌توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ و ایجاد برج فناوری ارتباطات و اطلاعات برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان نیز از دیگر طرح‌هایی هستند که امسال در دزفول عملیاتی می‌شوند.

وی عنوان کرد: همه تلاشمان را می‌کنیم تا با مشارکت مردم جهش خوبی در تولید داشته باشیم و دزفول جزو شهرستان‌های پیشرو در تحقق شعار سال خواهد بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار