تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۲۹۱۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم شادگان در حمایت از پاسخ موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی تجمع کردند

 مردم شادگان با تجمع از پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

  مردم انقلابی شادگان یکشنبه شب با حضور در میدان امام خمینی (ره) این شهر از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران با عنوان وعده صادق و تنبیه رژیم اشغال‌گر قدس حمایت کردند.

در این اجتماع مردمی، قشرهای مختلف شامل جوانان، نوجوانان، زنان و مردان ضمن حمایت از پاسخ موشکی سپاه پاسداران به فعالیت‌های تروریستی رژیم صهیونسیتی از جنایت‌های رژیم کودک‌کش اعلام انزجار کردند.

امام جمعه شادگان بین تجمع کنندگان گفت: شب گذشته به حول قوه الهی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس فرمان مقام معظم رهبری در پاسخ به رژیم صهیونیستی عملیات غرورآفرینی را انجام دادند و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور نیز آزادی قدس شریف را شاهد باشیم.

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری افزود: استکبار جهانی بار دیگر مشت محکمی بر دهانش خورد و سپاه پاسداران رژیم جعلی صهیونیستی را مورد تنبیه در زمان مناسب قرار داد.

وی اظهار کرد: امروز شاهد شور و شعف مردم شادگان به خاطر حملات سپاه علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در کشور سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار