تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۹۱۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلاس های آمادگی کنکور روانشناسی و مشاوره

ثبت نام کلاس های کنکور روانشناسی و مشاوره (تخفیف ویژه عید فطر)

مصاحبه کنکور دکتری
کارگاه تخصصی spss-ept-msrt
کلاس های کنکور ارشد و دکتری
کلاس های نکته و تست
بسته های آموزشی ويژه کنکور

آمادگی برای کنکور ۱۴۰۴ روانشناسی و مشاوره

 

آغاز سال تحصیلی جدید همواره فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی را با خود به‌همراه دارد. یکی از این چالش‌های پیش‌رو، آمادگی برای شرکت در کنکور ۱۴۰۴ است. به‌منظور کمک به داوطلبان در این مسیر، همایش‌ها و کلاس آمادگی کنکور ازجمله راه‌هایی هستند که می‌توانند در ارتقاء سطح داوطلبان تأثیرگذار باشند.

منابع آموزشی و آمادگی برای کنکور روانشناسی و مشاوره

گروه آموزشی دکتر محمدی به‌عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی روانشناسی در ایران، با دریافت مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و داشتن تیمی متشکل از اساتید و متخصصان مجرب در زمینه آموزش، هرساله بهترین دوره‌های آمادگی آزمون کارشناسی، ارشد و دکتری را برگزار می‌کند.

یکی از خدمات مهم این گروه، ارائه فروشگاه آنلاین کتاب‌های آموزشی و منابع کنکور است. در ادامه، به توضیحات بیشتر در مورد فروشگاه کتاب گروه آموزشی دکتر محمدی پرداخته خواهد شد.

  • منابع تخصصی: فروشگاه کتاب نگاره، مجموعه‌ای از منابع تخصصی در زمینه روان شناسی را ارائه می‌دهد. این منابع به‌طور ویژه برای داوطلبانی که در‌حال آمادگی برای آزمون کنکور هستند، طراحی شده‌اند.
  • پوشش گسترده: فروشگاه کتاب گروه آموزشی دکتر محمدی، پوشش گسترده‌ای از کتاب‌های روانشناسی بالینی و عمومی را ارائه می‌دهد و با مراجعه به آن، داوطلبان در هر مقطع تحصیلی، به منابع مورد نیاز خود دسترسی خواهند داشت.
  • کتاب‌های جامع کنکور: مجموعه کتاب‌های این فروشگاه به‌طور جامع و کامل به مباحث آموزشی پرداخته‌اند و با تاکید بر نکات کلیدی، تمرین‌های تستی و تشریحی، مثال و تمرین‌ها، داوطلبان را در مسیر تحصیلشان، به بهترین نحو همراهی می‌کنند.

فروشگاه کتاب گروه آموزشی دکتر محمدی به‌عنوان منبعی جامع و کامل برای آمادگی کنکور، مجموعه کتاب‌های عمومی و تخصصی را در اختیار دانشجویان و داوطلبان کنکور روانشناسی قرار می‌دهد. امکان استفاده از شبکه‌های اجتماعی، به‌همراه تیم پشتیبانی و مشاوره، این فروشگاه را به یک منبع مهم و معتبر برای داوطلبان روان شناسی تبدیل کرده است.

 

آزمون دکتری ۱۴۰۴

ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۴ در روزهای ۲۹ مهر تا ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ انجام می شود. آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۴ در روز ۲ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار می شود و ثبت نام در این آزمون در روزهای ۲۲ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ انجام می شود.

موسسه کنکور روانشناسی نگاره در جهت ارائه با کیفیت‌ترین خدمات و برگزاری دوره‌های آموزشی تضمینی جهت موفقیت در کنکور با برترین اساتید کشور همکاری دارد. به طوری که تمامی اساتید این مجموعه انحصاری هستند و می‌‌توانید نام آن‌ها را در گوگل و آپارات مشاهده نمایید و با رزومه کاری و دستاوردهای علمی آن‌ها بیشتر آشنا شوید. از جمله این اساتید می‌‌توان به دکتر علیرضا محمدی، دکتر جعفر حبیبی، دکتر مسعود نادری، دکتر نیایی، استاد محسن طورانی و دکتر ملیکا سفید رود و دکتر قاسمی اشاره نمود. تیم قدرتمند و حرفه‌ای نگاره با استفاده از جدید‌‌ترین منابع ارشد روانشناسی بالینی و عمومی و استفاده از جدیدترین فنون تدریس به دانشجویان رشته روانشناسی و علاقمندان به این رشته کمک می‌‌کنند تا بتوانند با تسلط کافی بر تمامی مباحث و دروس روانشناسی آمادگی کامل را برای شرکت در کنکور روانشناسی پیدا کنند. بنابراین با اطمینان خاطر از میزان دانش و مهارت و سابقه کاری اساتید این مجموعه می‌‌توانید برای شرکت در کلاس‌های آنلاین و حضوری آن‌ها اقدام کنید.

گروه آموزشی دکتر محمدی با بهره‌گیری از تیم متخصص، اساتید برجسته، برگزاری کلاس آمادگی کنکور، ارائه مشاوره و بسته‌ها و کتاب‌های آموزشی جامع، به دانشجویان و داوطلبان کنکور روانشناسی در راستای مطالعه بهتر کمک می‌کند.

ساعت کاری موسسه: همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰

جهت ارتباط با اپراتورهای موسسه میتوانید از طریق ماژول واتس آپ موجود در پایین همین صفحه استفاده نمایید. در کمترین زمان پاسخگوی شما هستیم.

شماره های تماس با موسسه

۰۲۱-۲۶۴۰۷۴۳۱

۰۲۱-۲۶۴۰۷۴۳۲

۰۲۱-۲۲۲۵۳۵۰۹

تلفن تماس اختصاصی 021-79816

شماره های واتس آپ و پیام رسان ها

واحد ثبت نام : ۰۹۰۲۸۷۵۴۹۵۱

واحد انتشارات : ۰۹۰۲۸۷۵۴۹۵۲

آدرس موسسه

تهران، خیابان شریعتی، خیابان دستگردی(خیابان ظفر)، کوچه صبر پلاک ۱ واحد۹

اینستاگرام دکتر علیرضا محمدی :

https://www.instagram.com/dr.mohammadi.1

:
:
:
آخرین اخبار