تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۲۹۱۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشی دیدار استقلال خوزستان _ نفت آبادان
بازگشت داور جنجالی و حال و هوای متفاوت ورزشگاه غدیر
بازگشت داور جنجالی و حال و هوای متفاوت ورزشگاه غدیر

ایسنا/خوزستان دیدار تیم های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان با حاشیه هایی همراه بود.

دربی فوتبال خوزستان از ساعت ۱۸ امروز، جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد. دو تیم استقلال و نفت به برد این بازی برای بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی نیاز مبرم داشتند. 

  پیش از آغاز بازی هواداران صنعت نفت آبادان که با حضور و تشویق های خود فضای متفاوتی را در ورزشگاه ایجاد کرده بودند، به تشویق پورموسوی سرمربی سابق نفت پرداختند. تشویق آن ها آنقدر ادامه داشت که پورموسوی هم برای قدردانی به سمت آن ها رفت. 

همچنین مانند بازی نفت و سپاهان، پیش از این بازی نیز تمام اعضای تیم صنعت نفت به رهبری فراز کمالوند حلقه اتحاد تشکیل دادند. 

این دیدار برای دقایقی به دلیل پارگی تور دروازه نفت استقلال خوزستان با تاخیر شروع شد. 

عباس راکی هم که به دلیل یکسری مشکلات با هیات فوتبال خوزستان از قضاوت کنار گذاشته شده بود، با عذرخواهی از هیات فوتبال خوزستان، مجددا به میدان قضاوت برگشت و امروز به عنوان داور چهارم بازی استقلال خوزستان و نفت آبادان حضور داشت. 

در دقیقه ۱۸ عثمان اندونگ با تعلل مدافعان نفت،  با ضربه سر دروازه آبادانی ها را باز کرد.

در دقیقه ۴۱ نیز داور پس از خطاب روبرتو بازیکن استقلال روی بازیکن نفت درون محوطه جریمه، یک پنالتی به سود شاگردان کمالوند اعلام کرد. فرصتی که توسط ریکانی به گل تبدیل شد.

در نیمه دوم نیز صدای تشویق‌های بی امان هواداران صنعت نفت در ورزشگاه طنین انداز بود. 

همچنین در دقایقی نفتی‌ها توپ و میدان را کاملا به دست گرفته بودند که در دقیقه ۷۱ وقتی طالب ریکانی کاپیتان صنعت نفت در موقعیت گلزنی بود، بختیاری‌زاده مربی استقلال خوزستان وارد زمین شد. پس از این که در نهایت توپ با دفع خوب گروسیان گلر استقلال به کرنر رفت، داور به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و ابتدا به بداوی دستیار پورموسوی کارت زرد نشان داد و سپس با اعلام نام مربی خاطی از سوی داور چهارم، داور بختیاری زاده را با کارت قرمز اخراج کرد. 

در دقیقه ۹۰ نیز آسو رستم بازیکن استقلال خوزستان گل دوم این تیم را به ثمر رساند. این بازیکن بعد از گلزنی به سمت هواداران نفت رفت و لوگوی استقلال را نشان داد که همین باعث شد داور به او کارت زرد نشان دهد. 

در ادامه نیز آتش بازی هواداران استقلال وضعیت خاصی به ورزشگاه داد. 

این بازی در نهایت با حساب ۲ بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار