تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۹۰۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب جمعه دزفول: برخورد با عوامل هنجارشکن باید بازدارنده باشد

 امام جمعه موقت دزفول با اشاره به هنجار شکنی در برخی اماکن گردشگری این شهرستان گفت: برخورد با عوامل هنجار شکن باید بازدارنده باشد.

 حجت الاسلام حسین عبداللهی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلی امام علی علیه السلام این شهر افزود: گردشگری، سیاحت و استفاده از طبیعت با ساختارشکنی، هنجار شکنی و نادیده گرفتن ارزش‌های شهر شهید پرور دزفول متفاوت است.

وی ادامه داد: اینکه عده‌ای بخواهند به اسم تفریح، شادی و عید نوروز فضای ناسالمی در شهرستان دزفول ایجاد کنند، قابل تحمل نیست.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به انتقاد مردم این شهرستان نسبت به اینکه نمی‌توانند در فضاهای تفریحی با خانواده حضور پیدا کنند، گفت: مردم نباید برای احقاق حق مردم ذره‌ای کوتاهی کنند.

وی افزود: چند وقت دیگر که هوا گرم می‌شود سر و کله تورهای گردشگری در چالکندی از نقاط گردشگری دزفول پیدا می‌شود لذا از همین الان باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی و برای این موضوع چاره‌اندیشی کرد.

حجت الاسلام عبداللهی اظهار کرد: اتفاقاتی که در روزهای اخیر در اماکن گردشگری دزفول رخ داد دل همه مردم و خانواده شهدا را رنجاند.

وی افزود: اگرچه مسئولان برای برخورد با این ناهنجاری‌ها جلساتی می‌گیرند و اقداماتی انجام می‌دهند ولی این اقدامات باید بازدارنده و متناسب با جرم افرادی که ارزش‌های مردم را نادیده می‌گیرند، باشد.

امام جمعه موقت دزفول گفت: ما ظرفیت عظیم مردم را داریم و نیازمند حضور آنها در همه عرصه‌ها هستیم که مسئولان برای این موضوع باید ریل گذاری کنند.

وی افزود: مردم دزفول در شب‌های احیا با حضور پرشور خود نشان می‌دهند که همچنان پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند و به دهان افرادی که مقابل این ارزش‌ها بایستند، مشت آهنین خواهند کوبید.

به گزارش ایرنا، در پی انتشار گسترده تصاویر هنجارشکنانه برخی باشگاه های ورزشی در مکان های گردشگری دزفول، دادستان عمومی و انقلاب دزفول پنجشنبه شب هفته جاری از برخورد با باشگاه متخلف و پلمب این مکان خبر داده است. همچنین مهدی آماده از پیگیری در مورد گزارش های رسیده از هنجارشکنی بر روی پل باستانی دزفول خبر داد.

مدعیان حقوق بشر چشمان خود را بر جنایات اسرائیل در غزه بسته‌اند

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: مدعیان حقوق بشر با کمال وقاحت چشمان خود را بر جنایات اسرائیل در غزه بسته‌اند.

وی افزود: وزیر امور خارجه آلمان نیز در اظهارنظری عجیب درخصوص کشته شدن صدها نفر در بیمارستان شفای غزه به جای اظهار تاسف، اظهار شگفتی کرد.

امام جمعه موقت دزفول بیان کرد: این‌ها جلادان تاریخ و دیکتاتورهای گرگ صفتی هستند که خود را پشت کت و شلوار و کلماتی قشنگ قائم کردند.

استفاده از ظرفیت‌های ملی باعث رشد تولید و ریشه کنی تورم می‌شود

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به نامگذاری امسال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: رهبر معظم انقلاب چهار سال پیش و امسال جهش تولید را مطرح کردند که نشان از اهمیت آن دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در چندین سخنرانی به صراحت فرمودند ما در جایی که حضور مردم را داشتیم رشد کردیم و هرجا که از حضور مردم بی‌بهره بودیم عقب افتادیم.

خطیب جمعه دزفول با اشاره به تاکید رهبری بر رشد مستمر اقتصادی و لزوم رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصدی گفت: باید از استعدادها، ظرفیت‌ها و ابتکارات برای رسیدن به این رشد استفاده کرد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های ملی باعث ریشه کن شدن تورم، رشد تولید و جان گرفتن اقتصاد می‌شود.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه ۸۰ درصد اقتصاد کشور ما دولتی است، اظهار کرد: گسترش دولت تورم آفرین است لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم باید در همه حوزه‌های اقتصادی از صنایع نفت و گاز و فولاد و دیگر صنایع باید نقش آفرینی کنند.

دولت و مجلس قوانین دست و پاگیر را از جلوی مردم بردارند

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید قوانین دست و پاگیر را از جلوی مردم بردارند، گفت: دولت باید رانتخواران را سر جای خودشان بنشاند و جلوی کارشکنی‌ها را بگیرد ضمن اینکه ثروت و منابع ملی نباید در اختیار عده‌ای پولدار قرار گیرند.

وی افزود: وقتی یک کارخانه تولید کننده انحصاری یک کالای بی‌کیفیت باشد هم قیمت را بالا می‌برد و هم کیفیت را کم می‌کند لذا باید فضای رقابتی نیز ایجاد شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار