تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۸۹۲۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
دشمنان نتوانستند مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهند
 
دشمنان نتوانستند مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهند

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت مهم و ارزشمند مردم در انتخابات در شرایطی صورت گرفت که دشمنان سعی در کاهش مشارکت مردم داشتند.

 حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده درباره حضور پرشور مردم ایران به ویژه استان خوزستان در انتخابات یازدهم اسفندماه سال‌جاری پیامی را صادر کرد.

در این پیام بیان شده است: انتخابات یازدهم اسفند ماه برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان مردم پرافتخار کشورمان و هم استانی‌های عزیز خوزستانی باز نمود. مشارکت مهم و ارزشمند مردم بصیر، زمان شناس و انقلابی در شرایطی صورت گرفت که دشمنان کینه‌توز و زخم خورده تمام تلاش خود را به کار گرفته و با انواع ترفندها و روش‌های شیطانی و رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی در کاهش مشارکت مردم داشتند.

در این پیام گفته شده است: مشکلات و سختی‌هایی که با القا بدخواهان چندین برابر خود را نشان می‌داد، نتوانستند در عزم راسخ مردم در پشتیبانی و حمایت از نظامی که با تقدیم شهدا و ایثار و فداکاری بسیار به پیروزی رسید و ادامه پیدا کرد خللی وارد کند.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از حضور مردم و لبیک گویی به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دام ظله که ندای خدمت به دین و مردم کشور است و همچنین اعتماد آنها در سپردن بار سنگین یکی از کرسی‌های مجلس خبرگان رهبری در دوره ششم به این بنده، از خداوند متعال توفیق وفا به عهد در خدمت به مردم را خواهانم. از تلاش‌های شبانه روزی مسئولین محترم اجرایی و امنیتی که تمام همت خود را در برگزاری انتخابات باشکوه صرف نمودند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: خوزستان ، اهواز
:
:
:
آخرین اخبار