تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۲۸۹۲۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در فروردین سال ۱۳۸۵ ،واگذاری ۲۱۰۰ قطعه زمین در دزفول آغاز شد/آرشیو
در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در فروردین سال ۱۳۸۵ ،واگذاری ۲۱۰۰ قطعه زمین در دزفول آغاز شد/آرشیو

در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در فروردین سال ۱۳۸۵ ،واگذاری ۲۱۰۰ قطعه زمین در دزفول آغاز شد/آرشیو

واگذاری 2100 قطعه زمین به متقاضیان در دزفول آغاز شد
 واگذاری دو هزار و 100 قطعه زمین در منطقه کوپیته دزفول به متقاضیان روز یکشنبه با حضورامیر حیات مقدم استاندار خوزستان آغاز شد. این اراضی در قالب قطعات 120 متری به متقاضیانی که 18 سال پیش دراداره سابق زمین شهری دزفول برای دریافت زمین ثبت نام کرده بودند واگذار می شود.
  همزمان با شروع تفکیک این اراضی جمعی از متقاضیان که پیش از سال 1368 برای دریافت زمین ثبت نام کرده اند خواستار تسریع درآماده سازی  این اراضی شدند.
  آنان ازاستاندار خوزستان خواستند تا با تامین امکانات شهری ازجمله برق نسبت به آماده سازی  منطقه کوپیته ( زیباشهر) برای سکونت متقاضیان اقدام شود.
 امیر حیات مقدم  استاندارخوزستان نیز ضمن تاکید بر تامین امکانات منطقه، پنج میلیارد ریال اعتباربرای تسریع درآماده سازی  منطقه کوپیته اختصاص داد.
  «امیر حیات مقدم» گفت: این مبلغ خارج از اعتبارات مصوب به شهرستان دزفول پرداخت شده تا برای ایجاد فضای سبز، احداث مسجد وخیابان بندی هزینه شود.
  استاندار همچنین در سفر یکروزه به شهرستان دزفول ضمن بازدید از روند احداث پل میانرود که مسافت دزفول تا اهواز را 50 کیلومتر کاهش  می دهد از کندی روند احداث این پل انتقاد کرد.
  حیات مقدم اظهارداشت: روند پیشرفت پل میانرود راضی کننده  نیست و اداره راه باید با جدیت بیشتری کار را پیگیری کند.   عملیات احداث پل میانرود به طول 420 متر و عرض بیش از 12 متر از سال 84 آغاز شد.
  استاندار خوزستان که جمعی از مدیران دستگاه های  اجرایی استان وی را همراهی می کردند با حضور بر مزار شهدای دزفول در شهید آباد مبلغ دومیلیارد و 500 میلیون ریال برای کمک به اجرای طرح جامع ساماندهی گلزار شهدای این شهر اختصاص داد.
  وی در بازدید از روند توسعه ورزشگاه شهید مجدیان دزفول گفت: با تامین اعتبار لازم ازاعتبارات متمرکز ورزش استان عملیات توسعه جایگاه تماشاچیان این ورزشگاه به 10 هزار نفر ظرف مدت دو سال تمام می شود.
  همزمان با سفراستاندار خوزستان به دزفول تعداد 29 دستگاه اتوبوس گاز سوز نیز به شبکه اتوبوسرانی این شهر اضافه شد.
  شهرداری دزفول برای خرید این تعداد اتوبوس 29 میلیارد ریال هزینه کرده است.

:
:
:
آخرین اخبار