تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۸۷۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در دی ماه سال ۱۳۸۵ هيئت وزيران مورد ذیل را تصویب کرد:
در دوران استانداری امیر حیات مقدم در دی ماه سال ۱۳۸۵ تصویب شد: اختصاص حداقل 700 میلیون دلار برای طرح های غیردولتی در خوزستان / آرشیو

تصویب نامه هیئت وزیران در استان خوزستان در خصوص تکلیف دستگاه های اجرایی نسبت به عملیاتی کردن پروزه های مورد توافق با استانداری خوزستان، اختصاص اعتبار به منظور برای احداث، تکمیل، تجهیز و یا توسعه پروژه های تملک دارایی استان و طرحهای دارای توجیه فنی و اقتصادی (غیردولتی)
 در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در دی ماه سال ۱۳۸۵ هيئت وزيران مورد ذیل را تصویب کرد: ‎‎‎ هیئت امنای حساب ذخیره ارزی موظف است حداقل مبلغ هفتصد میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۷۰۰) دلار جهت طرحهای دارای توجیه فنی و اقتصادی (غیردولتی) با اولویت طرحهای بخش صنعت و معدن و کشاورزی در استان را در چارچوب ضوابط حاکم بر حساب ذخیره ارزی و پس از تأیید بانک عامل به عنوان شرط لازم با تأیید استانداری خوزستان اختصاص دهد. تبصره – هر تعداد طرح توجیه دار در استان خوزستان که از طرف بانکهای عامل ارایه شود، تأمین اعتبار خواهد شد.

شماره مصوبه: ۱۳۷۱۹۱ تاریخ:۲۵/۱۰/۱۳۸۵
جزئیات متن قانون
کلیه دستگاه ها، کلیه دستگاه ها
هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۵/۱۰/۱۳۸۵ که در مرکز استان خوزستان تشکیل گردید تصویب
نمود:
۱- ‎‎‎دستگاههای اجرایی ملی مکلفند برابر مقررات نسبت به عملیاتی کردن پروژه های مورد توافق با استانداری خوزستان مطابق پیوست این تصمیم نامه که تائید شده به مهر دفتر هیات دولت است اقدام و گزارش مربوط را هر دو ماه یک بار به معاونت اجرایی رئیس جمهور ارائه نمایند.(نهاد ریاست جمهوری)
۲- ‎‎‎ مبلغ هشتصد و نود و یک میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۸۹۱) ریال در سال جاری برای احداث، تکمیل، تجهیز و یا توسعه پروژه های تملک دارایی استان خوزستان از محل اعتبارات پیش بینی شده در قانون بودجه سال ۱۳۸۵ کل کشور" با عنوان اعتبارات توسعه استان” اختصاص می یابد. طرحها و پروژه های مربوط براساس اولویتهای اعلام شده در استان و بدون الزام به رعایت آیین‏نامه اجرایی ماده (۷۹) قانون برنامه چهارم توسعه با تأیید استانداری استان یادشده انتخاب و پس از تأیید شورای برنامه ریزی و توسعه استان اجرا خواهند شد.
۳- ‎‎‎سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف است نسبت به ابلاغ صددرصد (۱۰۰%) تخصیص اعتبارات موضوع بند (۶) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۳۸۵ کل کشور و پروژه های تملک دارایی ملی استان خوزستان که در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری می رسند، اقدام نماید.
۴- ‎‎‎ هیئت امنای حساب ذخیره ارزی موظف است حداقل مبلغ هفتصد میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۷۰۰) دلار جهت طرحهای دارای توجیه فنی و اقتصادی (غیردولتی) با اولویت طرحهای بخش صنعت و معدن و کشاورزی در استان را در چارچوب ضوابط حاکم بر حساب ذخیره ارزی و پس از تأیید بانک عامل به عنوان شرط لازم با تأیید استانداری خوزستان اختصاص دهد. تبصره – هر تعداد طرح توجیه دار در استان خوزستان که از طرف بانکهای عامل ارایه شود، تأمین اعتبار خواهد شد.

پرویز داودی معاون اول رییس جمهور
:
:
:
آخرین اخبار