تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۸۵۶۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید شیرآلات اهرمی ارزان قیمت از کارخانه تهران برنز
 قیمت شیرآلات اهرمی ارزان بدلیل وجود تولید کننده گان مختلف ، بسیار متنوع می باشد. چجوری شیرالات اهرمی ارزان ولی با کیفیت برای ساختمان و یا منزل خودمون انتخاب کنیم؟


شرکت تهران برنز از برترین تولید کنندگان شیر آلات در سطح کشور می باشد و بیشتر بعنوان صادر کننده شیرآلات بهداشتی و شیرآلات ساختمانی شناخته می شود.

این شرکت با سال ها تجربه در زمینه تولید شیر آلات خانگی ، قیمت شیرآلات اهرمی ارزان در کشور را با انقلابی سازنده مواجه کرده است. یعنی چه؟ یعنی اینکه تولیدات این شرکت با قیمت ارزان و کیفیت بالا، سبب شده سایر رقبا نیز برای افزایش فروش، مجبور به کاهش قیمت محصولات خود شوند.

می دانیم که کیفیت و قیمت، از دلایل اصلی انتخاب محصول از جانب خریداران هستند. از این رو قیمت شیرآلات اهرمی ارزان، یکی از اصلی ترین فاکتور هایی است که سبب شده این محصول در بازار ایران خواهان زیادی داشته باشد.

برای اینکه قیمت شیر آلات اهرمی را بررسی کنیم، لازم است در ابتدا بدانیم که شیر آلات اهرمی چه چیزی هستند. در این مقاله شیر آلات اهرمی را برای شما شرح داده و از کارایی آن ها برای شما سخن به میان خواهیم آورد.


شیر اهرمی

شیر اهرمی چیست؟

شیر آلات کلاسیک دارای دو دستگیره و اهرم برای باز و بسته شدن هستند. یکی برای آب گرم و دیگری مختص آب سرد است. شیر آلات جدید تر، که شیر اهرمی نامیده می شوند، دارای یک اهرم و دستگیره برای باز و بسته شدن آب هستند. این اهرم، هم برای آب سرد و هم آب گرم، مورد استفاده قرار می گیرد.

این اهرم به صورت بالا پایین و چپ راست حرکت می کند. با بالا رفتن اهرم، آب باز می شود و با پایین آمدن آن جریان آب خروجی از شیر، قطع می شود. از حرکت به سمت راست و چپ اهرم برای دسترسی به آب سرد و گرم، استفاده می شود.

در شیر آلات اهرمی معمولا آب سرد در سمت راست اهرم و آب گرم در سمت چپ آن قرار می گیرند. امروزه شیر آلات کارتریجی یا همان اهرمی بسیار متداول شده و اکثرا در خانه ها از شیر آلات اهرمی استفاده می شود. دلیل آن نیز سهولت استفاده از آن در مقایسه با شیر آلات قدیمی است.

جدای از کاربری راحت تر، دوام بالا تر شیر های اهرمی آن ها را به انتخاب اول خریداران بدل کرده است. تهران برنز با کنترل بازار فروش، قیمت شیرآلات اهرمی ارزان را کاهش داده تا از چیزی که هستند نیز نازل تر فروخته شوند.

نحوه عملکرد و تاثیر آن بر قیمت شیرآلات اهرمی ارزان

فرق این نوع شیر آلات با مدل قدیمی تر در نحوه پخش آب است. در مدل اهرمی، آب از لوله به پشت کارتریج شیر می رسد. این شیر دارای یک اهرم برای آب سرد و گرم است. در حقیقت هر دو جریان آب گرم و سرد در کارتریج شیر یکی می شوند. و با تغییر جایگاه اهرم و حرکت آن به راست و چپ، مقدار ورودی آب سرد و گرم، به صورت دستی مشخص می شود.

کارتریج 3 مجرا دارد که 2تای آن ورودی و دیگری خروجی است. دو مجرای ورودی برای رسیدن آب سرد و گرم به شیر بوده و سومی بازگشت آب به سوی علمک را میسر می کند.

قیمت شیرآلات اهرمی ارزان، به نوع کارتریج، آلیاژ سازنده محصول و تکنولوژی بکار رفته در آن بستگی دارد.


شیر اهرمی فانتزی

شیر آلات اهرمی تولیدی توسط شرکت تهران برنز

شرکت تهران برنز با رعایت اصول تولید محصولات با دوام، قیمت شیرآلات اهرمی ارزان را ثابت نگاه داشته تا مصرف کنندگان بتوانند به سادگی از آن ها استفاده کنند.

قیمت ارزان و کیفیت بالا، تلفیقی است که تهران برنز موفق به ارائه آن شده است. تنوع رنگ شیر آلات تهران برنز بسیار بالا بوده که انتخاب را برای مخاطبان آسان تر می کند. محصولات تولیدی این شرکت، دارای پوشش های مقاوم بوده که سبب افزایش طول عمر آن ها می شود. برای پوشش سطح محصولات از آبکاری نیکل با قطر بالای 12 میکرون استفاده می شود.

به سبب کیفیت بالا، محصولات تهران برنز دارای استاندارد ملی بوده و و در سطح جهانی نیز تاییدیه ce اروپا را دارا می باشند. این بدان معناست که شیرآلات تولید شده در این شرکت، فاکتور ها و استاندارد های ce اروپا را نیز گذرانده اند.

معمولا شیر آلات ارزان دارای کیفیت پایین است اما، قیمت شیرآلات اهرمی ارزان تهران برنز، از کیفیت آن نمی کاهد. برای درک بهتر این مطلب، شایان ذکر است که آلیاژ مورد استفاده در این شیر آلات برنج است. برنج ترکیبی ضد زنگ است که با آب سازگاری کاملی دارد. برنج سبب تغییر در رنگ، بو و مزه آب نمی شود.

کارتریج مورد استفاده در شیر اهرمی، سایز 35 است. علت انتخاب این سایز، افزایش دبی و شدت آب در زمان خروج از شیر است. جدای از این محصول، آب فشان موجود در کلیه محصولات تهران برنز از جنس برنج بوده و تمامی محصولات این شرکت با گذر زمان دچار زنگ زدگی و کاهش کیفیت نمی شوند.

ویژگی های شاخص محصولات تهران برنز

طراحان شیر آلات شرکت تهران برنز از طراحی های فانتزی برای جذاب تر شدن محصولات بهره می برند. این طراحی ها با شاخص طرح های روز دنیا سنجیده و انتخاب می شوند. البته در ایران به سبب تاریخ کهن، حتی طراحی های مدرن نیز، با توجه به فرهنگ مردم دچار کمی تغییر می شوند و معمولا رنگ و بویی از تاریخ ایران را در خود جای می دهند.

به سبب طراحی های مدرن در شیر آلات تهران برنز، بدنه محصولات رسوب نا پذیر بوده و بر عمر آن ها می افزاید. به سبب کاهش در مصرف آب، محصولات و شیر آلات تولیدی این شرکت دارای پرلاتور کاهنده هستند. این قطعه سبب کاهش مصرف آب شده و صرف اقتصادی محصول را بیشتر می کند.

قیمت شیرآلات اهرمی ارزان با توجه به ضمانت 7 ساله محصولات بسیار معقول و حتی مقرون به صرفه است. این ضمانت 7 ساله یعنی، شرکت به محصولات تولیدی خود اعتماد کامل داشته و تا 7 سال محصولات دارای گارانتی و وارانتی هستند. در صورت بروز مشکل، شرکت بدون دریافت هزینه، شیر را تعویض و یا تعمیر می کند.


شیر ظرفشویی دومنظوره

کلام آخر

شرایط استفاده از گارانتی و وارانتی برای شیر آلات تهران برنز به شرح زیر است.

نباید برای شست و شوی محصولات از شوینده های اسیدی و خورنده استفاده شود. این شوینده ها سبب خوردگی شیر می شوند

ابزار آلات شست و شو نباید به هدی برنده باشند که سبب برش و خراش بر روی شیر شوند. در صورت استفاده از ابزار نا مناسب شرکت محصول را تعویض نمی کند.

کلیه شیر آلات خریداری شده باید حتما توسط کارشناس مربوطه نصب شوند. در صورت نصب غیر اصولی، شرکت گارانتی محصول را نمی پذیرد.

جهت اطلاع از سایر شرایط ضمانت محصولات، با کارشناسان تهران برنز همراه باشید.

اگر دنبال خرید شیر آلات ارزان قیمت هستید، از قیمت شیرآلات اهرمی ارزان تولید شده توسط تهران برنز دیدن فرمایید. این محصولات همگی دارای استاندارد ملی و تاییدیه CE اروپا هستند که نشان از کیفیت بالای ان ها است.

قیمت شیرآلات اهرمی ارزان ارائه شده توسط تهران برنز بیش از 30% نازل تر از انواع شیر های موجود در بازار ایران است.

:
:
:
آخرین اخبار